خاکپور: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم

خاکپور: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم
سرمربی تیم ملی امید ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد خاکپور در ابتدا گقت: پیش از هرچیز به اصحاب رسانه و جامعه ورزش از دست دادن 2 خبرنگار شایسته‌ را تسلیت می‌گویم. من حسین جوادی را کمتر دیده بودم اما شاهد بودم که میلاد حجت‌الاسلامی بارها و با چه اشتیاقی گزارش تهیه می‌کرد. از این حادثه متاثرم و از طرف تیم امید ایران به خانواده این 2 عزیز و اصحاب رسانه تسلیت می‌گویم.
وی درباره دیدار مقابل فلسطین بیان کرد: فلسطین تیم بسیار شایسته ‌ای بود و یکی از تیم‌های حاضر در تورنمنت است که با انگیزه کار می‌کند. آنها در بازی سوم خود بسیار پرتلاش بودند و فوتبال قابل قبولی انجام دادند. جا دارد به مربی فلسطین و کادر فنی حریف به خاطر تلاشی که انجام دادند تبریک بگویم.
خاکپور در ادامه افزود: در نیمه اول چندان خوب نبودیم و بازیکنان خواسته‌های ما را در زمین اجرا نکردند. در نیمه دوم چهره متفاوتی از تیم‌مان دیدیم و هواداران و کسانی که مسابقه را دیدند از بازی ما لذت بردند. در نیمه دوم تمرکز بازیکنان بیشتر شد و به وظایف شان بهتر عمل کردند.
سرمربی تیم ملی زیر 23سال ایران سرمربی تیم ملی امید در رابطه با اینکه اگر ایران از گروه صعود کند با حریفان قدرتمند تری مواجه می شود و آیا این مسئله کار آنها را دشوار نخواهد کرد، گفت:‌ ابتدا باید تلاش کنیم تا از این گروه صعود کنیم و سپس به فکر مرحله بعد باشیم. به هر حال این مشکلی که ما در نیمه اول داشتیم به خاطر جوانی بازیکنان بود من به تک تک این نفرات افتخار می‌کنم. بازیکنان ما تمام توانشان را به کار گرفتند و در کل بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
وی در پاسخ به این سوال که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 2 بازیکن بین‌المللی هستند اما چرا از آنها به صورت همزمان استفاده نمی‌شود، اینگونه توضیح داد: اشاره خوبی به این موضوع کردید، چون به بحث بازی بین‌المللی اشاره شد باید به خانواده فوتبال بابت بازی خوب تیم ملی ایران مقابل تیم ملی شیلی از طرف تیم امید ایران تبریک بگویم. آزمون و جهانبخش 2 بازیکن بین‌المللی هستند. آزمون از ابتدا برای ما بازی کرد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت، از طرفی علیرضا جهانبخش می‌تواند به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در تاریخ فوتبال ایران نام خودش را ثبت کند. جهانبخش باهوش و خلاق است و تا به حال بازیکنی با شخصیت‌تر از او ندیده‌ام. به لحاظ فنی تلاش ما این بود که سلامتی جهانبخش را حفظ کنیم چرا که او در بازی آخر باشگاهش از ناحیه زانو آسیب دید و صلاح دیدیم که به او استراحت داده تا در بازی مقابل عربستان از او استفاده کنیم.
وی درپایان درباره دیدار آتی تیم امید ایران مقابل افغانستان گفت: افغانستان تیمی است که تورنمنت را سوپرایز کرده است. آنها امروز بازی قابل قبولی مقابل عربستان انجام دادند و این تیم را متوقف کردند. همچنین هواداران بسیار پرشوری دارند که شنیده‌ام امروز آنقدر به ورزشگاه رفتند که عده‌ای از آنها پشت در ماندند. قطعا هواداران این تیم مقابل ما با جمعیت بیشتری به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

۸ فروردین ۱۳۹۴ ۰۸:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.