جهت کسب سهمیه المپیک ریو؛جودوکاران امروز راهی رقابتهای بین المللی ترکیه می شوند

جهت کسب سهمیه المپیک ریو؛جودوکاران امروز راهی رقابتهای بین المللی ترکیه می شوند
جودوکاران کشورمان برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ سامسون امروز چهارشنبه پنجم فروردین ماه راهی ترکیه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، رقابتهای جایزه بزرگ سامسون در ترکیه طی روزهای هفتم تا نهم فرودین ماه برگزار می شود و تیم ملی ایران با 9 جودوکار در این رقابتها به میدان می رود.

رقابتهای جایزه بزرگ ترکیه از جمله رقابتهای است که امتیاز آن در راه کسب سهمیه المپیک محاسبه شده و در واقع این رویداد اولین میدانی است که تیم ملی با هدایت مجید زارعیان برای کسب امتیاز ورودی المپیک در آن به میدان می رود.
بر همین اساس تیم ملی کشورمان را در این مسابقات احسان بهرامیان(لرستان) ، ناصر ناصری پور(خوزستان) در وزن 60- کیلوگرم ، محمد محمدی بریمانلو (خراسان شمالی) و قاسم نوری زاده(لرستان) در وزن 66- کیلوگرم ، وحید بنا(فارس) و امید تیزتک(خراسان رضوی) در وزن 73- کیلوگرم ، سعید ملایی(تهران) در وزن 81- کیلوگرم ، جواد محجوب(خراسان رضوی) در وزن 100- کیلوگرم ، جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم(خراسان رضوی) تشکیل می دهند.
مجید زارعیان به عنوان سرمربی ، امین شاطرزاده به عنوان مربی و احسان الله جابری به عنوان پزشک این تیم را همراهی خواهند کرد.
بر اساس برنامه ششم فروردین قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد، هفتم فروردین ماه مبارزات اوزان 60- و 66- کیلوگرم ، هشتم فروردین ماه مبارزات اوزان 73- و 81- کیلوگرم و نهم فروردین ماه هم مبارزات سه وزن 90- ، 100- و 100+ کیلوگرم برگزار می شود.
تیم ملی ایران نیز دهم فرودین ماه به تهران باز خواهد گشت.

۵ فروردین ۱۳۹۴ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.