خاکپور: برای سرافرازی پرچم کشورمان همه تلاش خود را انجام خواهیم داد

خاکپور: برای سرافرازی پرچم کشورمان همه تلاش خود را انجام خواهیم داد
ظهر روزگذشته نشست مطبوعاتی 5 تیم شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد خاکپور در ابتدا گفت: از همه کسانی که در این روز تعطیل در اینجا حاضر شده اند تشکر می کنم و فرارسیدن سال جدید را به شما و همه مردم عزیز کشورمان تبریک می گویم.
وی ادامه داد: از نظرم گروه آسانی نداریم و دلیل اصلی آن هم عدم شناخت کافی تیم ها از یکدیگر بخصوص عدم شناخت ما از 3 تیم اولی که با آنها بازی داریم، است. بطور کلی فکر می کنم هر تیمی در سرنوشت این گروه تعیین کننده است.
خاکپور همچنین درباره بازی مقابل نپال گفت: بدون شک نمی توان این تیم را دست کم گرفت و بازی آسانی نخواهد بود چراکه همه تیم ها برای پیروزی در زمین مسابقه حاضر می شوند و نپال به دنبال کسب امتیاز خواهد بود.
سرمربی تیم ملی المپیک ایران در پاسخ به این سوال که حضور جهانبحش و آزمون در تیم چه تاثیری خواهد داشت بیان کرد: بازیکنان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. بخصوص که اضافه شدن آزمون و جهانبخش باغث شده تا انرژی مضاعفی به تیم اضافه شود.  
وی افزود: از نظرم این دو بازیکن بین المللی هستند و می توانند خیلی زود خود را به شرایط تیم نزدیک کنند و البته نباید این را از یاد برد که این دو بازیکن در تیم های ملی پایه حضور داشته اند و با شرایط به خوبی آشنا هستند.
خاکپور در پایان گفت: امیدوارم همه فوتبالدوستانی که امکان حضور در ورزشگاه را دارند ما را تنها نگذارند و با حضور خود در ورزشگاه از تیم ملی و بازیکنان حمایت کنند تا بتوانیم پس از 44سال به المپیک صعود کنیم. بطور کلی فوتبال باعث نزدیکی هر چه بیشتر انسان ها می شود و امیدوارم این تورنمنت علاوه بر ایجاد همدلی هرچه بیشتر، با بار فنی بالا برای مردم دلپذیر باشد و ما هم همه تلاش خود را برای سرافرازی پرچم کشورمان انجام خواهیم داد.

۳ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.