آزمون: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران است

آزمون: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران است
سردار آزمون در حاشیه تمرین تیم ملی المپیک گفت: با تصمیم فدراسیون فوتبال در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون، سردار آزمون گفت: در ابتدا فرارسیدن سال جدید و عید نوروز را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشند.
وی ادامه داد: با تصمیم فدراسیون فوتبال  در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود. خوشبختانه از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و با تمام وجود در خدمت تیم امید خواهم بود‌.
مهاجم ملی پوش کشورمان در خصوص حضور در اردوی تیم امید و شرکت در بازی های مرحله مقدماتی المپیک گفت: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران و جنگیدن برای موفقیت و سربلندی نام کشورم است و فرقی نمی کند که در تیم ملی بزرگسالان باشم یا تیم امید و در حال حاضر با تصمیم فدراسیون فوتبال در خدمت تیم امید خواهم بود.
آزمون همچنین درباره بازی های مرحله مقدماتی و شانس صعود تیم ایران گفت: بازی های سختی پیش روی تیم امید است و به هیچ وجه نباید حریفی را دست کم بگیریم. خوشبختانه تیم امید شرایط خوبی دارد و بازیکنان و کادرفنی نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا با کسب بهترین نتایج از این مرحله صعود کنیم و عیدی بزرگی به مردم ایران بدهیم.

۳ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.