تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان - دریاچه آزادی؛مسابقات مسافت 500 متر برگزار شد

تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان - دریاچه آزادی؛مسابقات مسافت 500 متر برگزار شد
مسابقات مسافت 500 متر تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام آقایان بعد از ظهر امروز 24 اسفندماه در دریاچه آزادی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام آقایان از صبح امروز 24 اسفندماه در دریاچه آزادی تهران آغاز شده است. این مسابقات در بخش کایاک و کانو با حضور بیش از 60 قایقرانان رده های سنی بزرگسالان و زیر 23 سال برگزار می شود.
پس از برگزاری مسابقات مسافت 1000 متر، بعدازظهر امروز رقابت های مسافت 500 متر نیز انجام شد. در این رقابت ها ابتدا قایقرانان به صورت انفرادی در مسافت 500 متر مسابقه دادند و سپس نفرات به ترتیب رتبه در گروه های فینال A، فینال B و فینال C قرار گرفتند.
پس از برگزاری این رقابت ها در مواد کایاک و کانوی 500 متر چهره نفرات برتر این مسافت مشخص شد.
در بخش کایاک 500 متر افشین شعبانی از کرمانشاه با 74 امتیاز، بابک دربان از تهران با 68 امتیاز و آرمین بخشی زاد از گیلان با 67 اول تا سوم شدند. رضا رئیسی از بوشهر، محمدطاهر افشار از کرمانشاه،، جواد مومنی از گیلان، ، صادق زمانی از گیلان، پیمان قوی دل از گیلان، سعید روغنی از خوزستان و هادی جعفری از کرمانشاه در رده های چهارم تا دهم ایستادند.
در بخش کانوی 500 متر نیز پس از برگزاری دور انفرادی و گروهی کیا اسکندانی با 54 امتیاز اول شد، مهرداد دانیالی با 49 امتیاز در رده دوم ایستاد و علی باجلان از تهران با 44 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد. علی الماسی از همدان، سهیل نوروزنژاد از گیلان، میلاد توری از گیلان، حبیب مجللی از گلستان، سروش رضویان از تهران، عباس بحری پور از آذربایجان شرقی و مهدی آغاسی از مازندران نیز رده های چهارم تا دهم را بدست آوردند.
بر این اساس رقابت های تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام در بخش مردان بعداز ظهر امروز 24 اسفندماه در دریاچه آزادی به پایان رسید.

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.