نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی- تراپ آقایان، حافظی اول و پرورش نیا دوم شد

نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی- تراپ آقایان، حافظی اول و پرورش نیا دوم شد
آخرین روز از نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ آقایان، امروز با برگزاری فینال این رشته به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی،  این رقابتها در رشته تراپ آقایان در دو روز و در ۵ راند  برگزار می شود و در هر راند  به ۲۵ هدف  شلیک می کند که ۶ نفر برتر از مجموع امتیاز کسب شده براساس حداکثر امتیاز ۱۲۵ وارد فینال می شود.

ورزشکاران در فینال به ۱۵ هدف به صورت تک تیر شلیک می کنند و  پس از آن چهار نفر برتر به ترتیب وارد مرحله مسابقه مدال برنز ( نفر سوم و چهارم) و مسابقه مدال طلا ( نفر اول و دوم) می شوند.

گفتنی است، مسابقه مدال طلا و برنز در یک راند ۱۵ هدفی برگزار می شود و ورزشکار راه یافته به مرحله نهائی (چهار نفر برتر ) جمعا با فینال به ۱۵۵ هدف  شلیک می کنند.

بنابر این گزارش در مرحله مقدماتی ۶ورزشکار برتر محمد حسین پرورش نیا (با امتیاز ۱۱۳)،سعید ترسلی (با امتیاز ۱۱۲)،  بابک یگانه (با امتیاز ۱۰۳)، علی حافظی (با امتیاز ۱۰۰)، علی قادریان (با امتیاز ۹۹) ، امیر حسین آقازاده (با امتیاز ۹۹) به ترتیب امتیاز راهی فینال مقدماتی شدند، که پس از رقابتی سنگین علی قادریان و سعید ترسلی (نفرات پنجم و ششم) حذف شدند و بابک یگانه و امیرحسین آقازاده برای کسب مدال برنز و  علی حافظی و محمد حسین پرورش نیا یک رقابت نفس گیر برای مدا طلا  به رقابت پرداختند که در نهایت  علی حافظی از تهران پس از مسابقه فینال حریف خود را پشت سر گذاشت و مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد. و  محمد حسین پرورش نیا از اصفهان و بابک یگانه از تهران  به ترتیب مدال نقره و برنز را برگردن آویختند.

نوبت اول مسابقات اهداف پروازی از ۱۸لغایت ۲۲اسفند ماه به مدت ۵روز به صورت آزاد و در رشته، تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

 

 

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.