تیم ملی تکواندوی مردان با 14 هوگوپوش راهی آیندهون می شود

تیم ملی تکواندوی مردان با 14 هوگوپوش راهی آیندهون می شود
تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان با 14 تکواندوکار در تورنمنت بین المللی هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی هلند (G2)، شنبه و یکشنبه (23 و 24 اسفندماه) در "آیندهون" برگزار می شود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان با 14 هوگوپوش روز چهارشنبه ساعت 6:20 صبح از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی این کشور شده تا در این رقابتها حضور پیدا کند.
بیژن مقانلو در خصوص اعضای تیم ملی ایران در این رقابتها به سایت فدراسیون تکواندو گفت: محمد کاظمی و آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 63- کیلوگرم، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی در وزن 68- کیلوگرم، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره و سید محمد رفیعی در وزن 74- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و امید عمیدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی و مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت و ایران تنها در وزن 80- کیلوگرم نماینده ای نخواهد داشت.

وی در خصوص عدم اعزام بهنام اسبقی به این رقابتها تصریح کرد: با توجه به طول درمان اسبقی، صلاح در این بود تا او روند درمان خود را با آرامش سپری کند تا بتواند هرچه زودتر تمرینات خود را آغاز کند. او بازیکن گرندپریکسیِ ما است باید روند درمان خود را به خوبی سپری کند. به محض بهبود کامل و شروع تمریناتش، قطعا در سایر تورنمنت ها و مسابقات گرندپریکس سال 2015 در کنار ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به در نظر گرفتن نتایج اوزان 68- و 74- کیلوگرم افزود: ترکیب تیم جهانی ما هنوز در اوزان چهارم و پنجم مشخص نشده است و قطعا نتایج این مسابقات را در نظر خواهیم داشت البته شرایط رقابتهای تکواندوکاران و جدول این دو وزن هم برایمان اهمیت دارد.

تورنمنت بین‌المللی هلند G2 است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.