9 تکواندوکار در اردوی تیم ملی بانوان

9 تکواندوکار در اردوی تیم ملی بانوان
تمرینات تیم ملی بانوان در حالی با حضور 9 تکواندوکار در خانه تکواندو در حال پیگیری است که 7 هوگوپوش از جمع اردونشینان کنار رفتند.

 

  

 

به گزارش  روابط عمومی کمیته مل المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی بانوان که مهیای حضور در تورنمنت هلند می‌شود، تمرینات خود را در خانه تکواندو با 9 هوگوپوش پیگیری می کند.

 

با اعلام مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان، نگار شیری، فاطمه مداحی، ریحانه محمدی، بهاره ندرخانلو، کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی، هانیه اخلاقی و اکرم خدابنده در اردوهای تیم ملی باقی ماندند.

 

سوسن حاجی پور، بهناز اکبرزاده، فاطمه خیری، فاطمه مصطفایی، نفیسه رنگرززاده، نیان شاه محمدی و سهیلا سیاحی از جمع اردونشینان کنار رفتند.

 

مینو مداح در خصوص خط خوردگان اردوی تیم ملی گفت: پیش از بازیهای جام فجر به بازیکنان اعلام کرده بودیم که عملکرد نفرات در این رقابتها مد نظر است. پس از پایان رقابت‌های جام فجر نیز 6 تکواندوکار نتوانستند عملکرد خوبی را داشته باشند و از جمع ما کنار رفتند. همچنین سهیلا سیاحی نیز به دلیل مشغله درسی و صلاحدید خانواده از ادامه حضور در اردوهای تیم ملی انصراف داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب تیم جهانی روسیه چه زمان مشخص خواهد شد؟ اظهار داشت: ترکیب جهانی فعلا مشخص نمی‌شود. ما هم اکنون با 9 تکواندوکار اردوهای خود را پیگیری می کنیم و بعد از اینکه این نفرات در تورنمنت هلند رقابت کردند، ترکیب جهانی را تا حدودی مشخص خواهیم کرد. اما به طور قطع انتخابی نخواهیم داشت و عملکرد بازیکنان در این مدت را برای انتخابشان در نظر می‌گیریم.

 

 

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.