طی سفری چند ساعته به جزیره کیش؛بازدید رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک

طی سفری چند ساعته به جزیره کیش؛بازدید رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک
ظهر امروز کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک طی سفری چند ساعته با حضور در جزیره کیش از اردوی تیم ملی فوتبال المپیک کشورمان بازدید و با مدیر،کادر فنی و بازیکنان تیم ملی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن حضور در هتل محل اقامت تیم ملی المپیک کشورمان در سالن جلسات هتل نشستی با بازیکنان، کادر فنى و مدیر تیم ملی المپیک داشته و در فضایی صمیمی به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست کیومرث هاشمی خطاب به بازیکنان و اعضای تیم ملی امید گفت: آمده ایم تا به شما عزیزان بگوییم کمیته ملی المپیک با حداکثر توان از تیم فوتبال المپیک و دست اندرکاران آن حمایت  خواهد کرد بخصوص که  کادر فنی امروز تیم المپیک از بعد انقلاب تاکنون در هماهنگى و کیفیت بى نظیر بوده است و از امروز این تیم امید نیست و نامش تیم المپیک است و حضور عزیزانی همچون مایلى کهن،خاکپور، طباطبایى، صالح، تقوى و عزیزیان یک کادر فنى بى‌نظیر ساخته است.

وی ادامه داد:بازیکنان جوان و با انگیزه بهترین پتانسیل این تیم هستند که المپیکى شدن را ممکن مى کند درد و دل‌هاى آقای کاشانى به حق است و من آماده‌ام هفته آینده با حضور مسئولین مربوطه از جمله آقای کفاشیان، تاج، کاشانى و خاکپور پیگیر مشکلات تیم المپیک باشیم و در صدصد رفع آنها بر آییم.

رئیس کمیته المپیک در ادامه تصریح کرد: باید این فضاى مثبت و روحیه بخش را حفظ کرد تا اتفاق تلخ اینچئون تکرار نشود. من این قول را به همه عزیزان زحمت کش تیم ملی فوتبال المپیک مى دهم که باقوت در کنار تیم المپیک  خواهیم بود به ویژه بعد از صعود مقدماتى تمام پشتیبانى لازم را ازاین تیم انجام خواهیم داد و کمیته ملی المپیک در کنار شما خواهد بود و در عمل هم این مهم را ثابت خواهیم کرد تا دیگر احساس تنهایى نکنید.

همچنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی المپیک کشورمان ابراز داشت: کمیته ملی المپیک هر آنچه برای آماده سازی و حمایت از این تیم در توان داشته باشد انجام خواهد داد و همین حضور چند ساعته ما در کیش دیدار و خسته نباشید گفتن به شماست اینکه کمیته ملی المپیک با حداکثر توان در کنار تیم المپیک است.
در ادامه حبیب کاشانی مدیر تیم ملی فوتبال المپیک گفت: در خارج از اردوگاه ورزشی برای المپیکی شدن فوتبال همه نگاه ملی دارند اما نمی‌دانم چرا در داخل همکاری های لازم صورت نمی پذیرد و با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی ضمن قدر دانی از حضور رئیس و دبیر مل کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی المپیک گفت:امیدورایم کمیته ملی المپیک به حمایت خود از تیم المپیک ادامه داده و باشگاهها نیز همکاری لازم را از از این تیم  داشته باشند و به امید خدا با جلسات مشترکی که با حضور مسئولان محترم کمیته ملی المپیک، فدراسیون و باشگاهها می گذاریم مشکلات تیم المپیک برطرف شود.

۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.