چهل و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد

چهل و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز چهل و دومین مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس مجمع،اعضای هیات اجرایی،روسای فدراسیون ها ،نمایندگان ورزشکاران ،نیرو های مسلح،مربیان و داوران، کارشناسان خبره و...در سالن احتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مجمع بعد از پخش کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران و ارائه کلیپ هایی از موفقیتهای ورزشکاران کشورمان در رقابتهای سال 93 کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع ابراز داشت:تمامی موفقیت های ورزش کشور در یکسال گذشته را که در تصاویر دیده اید ثمره زحمات و تلاشهای شما عزیزان و مدیران ورزشی کشور بود و به شخصه از طرف خود و اعضای هیات اجرایی از زحمات تمامی شما عزیزان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد:نقطه عطف ورزش در یک سال گذشته دیدار با مقام معظم رهبری بود که  بیانات و منویات مقام معظم رهبری برای جامعه ورزش کشوربسیار دلگرم کننده بود که  جا دارد از این مقام شامخ  تشکر کنم که فرصتی فراهم شد تا جامعه ورزش کشور از نزدیک ضمن دیدار با رهبری از منویات ایشان بهره لازم را ببرند.

وی ادامه دارد:همچنین جا دارد از حمایت های  جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم  تشکر کنم،از اعضای محترم هیات اجرایی کمیته که در این مدت با برگزاری جلسات مختلف پیگیر کارهای مربوط به فدراسیون ها و اعزامهای برون مرزی برای افتخار آفرینی کشورمان در عرصه بین المللی بودند  قدر دانی کنم.

هاشمی خاطر نشان کرد:جا دارد همچنین از تلاشهای اصحاب رسانه، مدیران محترم صدا و سیما، جامعه خبری که در این مدت یاریگر و هموراه در کنار ما بوده اند کمال قدر دانی و تشکر خود را بجا آورم.

سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات اعضای گذشته هیات اجرایی کمیته  و وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش کشور و اعضای مجمع به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های یک ساله گذشته کمیته و بخشهای مختلف و زیر مجموعه آن پرداخت.
 همچنین محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک به ارائه گزارشی کوتاه در خصوص موفقیت های ورزش جانبازان و معلولان در عرصه بین المللی پرداخت و در ادامه محمد علی شجاعی خزانه دار و ذیحساب کمیته نیز به ارائه گزارشات مالی کمیته در این مدت پرداخت.

در خاتمه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای جامعه ورزش کشور در سال آینده تصریح کرد:ما در سال 94 رقابتهای کسب سهمیه المپیک را داریم و امیدوارم بتوانیم در ابتدا ضمن کسب سهمیه های متعدد المپیکی و سپس موفقیت در بازیهای المپیک پیام آور شادی برای مردم کشورمان باشیم .

هاشمی در خاتمه ضمن قدر دانی از تلاشهای جامعه ورزش کشور، اعضای مجمع،مربیان،قهرمانان و پیشکسوتان ابراز امیدواری کرد ورزش سال خوبی را پیش رو داشته باشد.

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.