ژول ماری فرانسوی فاتح هفته چهارم مسابقات فیوچرز کیش شد

ژول ماری فرانسوی فاتح هفته چهارم مسابقات فیوچرز کیش شد
ژول ماری فرانسوی با نتیجه دو بر صفر حریف اسلواکی خود را شکست داد و فاتح هفته چهارم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس: در پایان مرحله  نهایی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش تنیسورهای اسلواکی و فرانسه  پس از دریافت جواز حضور در فینال این رویدادها که برای نخستین بار در زمینهای هارد کرت کیش برگزار گردید به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت  ژول ماری از فرانسه قهرمان این هفته رقابتهای فیوچرز کیش شد.

در جریان این بازی ها و در مرحله نهایی هفته چهارم بخش انفرادی گرگا از اسلواکی با نتیجه  ۲ بر صفر ( ۴-۶ و ۱-۶)  مغلوب ژول ماری تنیسور فرانسوی شد.

همچنین در ادامه این رقابتها و در جدول مقدماتی بخش انفرادی هفته پنجم و پایانی فیوچرز کیش در سال جاری تنیسورهایی از ایران، صربستان، آلمان، کرواسی، هلند، ژاپن، هند، تایلند، نروژ و آفریقای جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند و با انجام  هشت دیدار تنیسورهایی از ایران ، آفریقای جنوبی ، صربستان ، ژاپن و نروژ جواز حضور در جدول اصلی این رویداد ها را پیدا کردند که محسن حسین زاده ، امیر والا معدنچی و حمید رضا نداف نمایندگان ایران در این رویدادها را تشکیل می دهند .

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

 

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.