عیسی مومنی رئیس کشتی با کمربند آسیا شد/لالوویچ: توسعه گونه های مختلف کشتی بدون همکاری ایران میسر نیست

عیسی مومنی رئیس کشتی با کمربند آسیا شد/لالوویچ: توسعه گونه های مختلف کشتی بدون همکاری ایران میسر نیست
عیسی مومنی با رأی اعضای کنگره بعنوان رئیس جدید کشتی با کمربند آسیا انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی،نخستین کنگره کشتی با کمربند آسیا زیرنظر اتحادیه جهانی کشتی(uww) و فدراسیون کشتی کشورمان با حضور نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی  و نمایندگان 17 کشور همزمان با جام جهانی کشتی فرنگی، درسالن کنفرانس خانه کشتی برگزار شد.
در این کنگره  زنو زنوف نائب رییس بلغاری فدراسیون جهانی و ریئس شورای کشتی اروپا،خانم رادیکا یاکشی از ترکیه مسول کمیسیون پرورش و توسعه فدراسیون جهانی، آقای گینتاس از لیتوانی مسئول کشتی با کمربند جهان، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و عیسی مومنی مسئول کشتی سنتی وساحلی کشورمان حضور داشتند.

در ابتدای این نشست لالوویچ از فدراسیون ایران بعنوان تاثیرگذارترین و منظم ترین عضو فدراسیون جهانی نام برد و از رسول خادم در حمایت از فدراسیون جهانی کشتی قدر دانی کرده و افزود: توسعه گونه های مختلف کشتی بدون یاری ایران بسیار دشوار خواهد بود.

وی گفت: امیدوارم کشتی با کمربند را از سال ٢٠١٨ بطور همزمان در کنار مسابقات کشتی قهرمانی جهان برگزار کنیم.
در ادامه این جلسه: با رأی گیری از اعضای شرکت کننده در این کنگره، عیسی مومنی مسول کمیته کشتی های سنتی کشورمان به مدت 4 سال به عنوان ریئس جدیدکشتی با کمربند آسیا انتخاب شد. مومنی پیش از این نیز به عضویت کمیسیون کشتی ساحلی جهان درآمده بود.

در این در این جلسه بگز از مغولستان به عنوان معاون پرورش و توسعه و ذکیروف از تاجیکستان مسول کمیته داوران و عمر مختار أمبولی از هند بعنوان دبیر کمیسیون کشتی با کمربند اسیا انتخاب شدند.
همچنین  با توافق أعضا مقرر گردید در خلال برگزاری کشتی قهرمانی ٢٠١٥ جهان سه عضو دیگر به منتخبین کمیسیون کشتی با کمربند اسیا اضافه شود. تنظیم پروتکل همکاری در جهت رشد و توسعه کشتی با کمربند در کنگره فوق نشان از تلاش فدراسیون جهانی به رشد همزمان گونه های مختلف کشتی در سراسر جهان دارد.

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.