ووشو کاران فردا برترین های خود را خواهند شناخت

ووشو کاران فردا برترین های خود را خواهند شناخت
رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان جام ستارگان برتر فردا (پنجشنبه 30 بهمن ماه) با شناخت تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشو 9 تیم در دو گروه حضور داشتند.

در گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل رقابت کردند که در پایان دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس به نیمه نهایی صعود کردند.

در گروه دو نیز پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت کردند که پارس جنوبی و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

براین اساس، صبح فردا پنجشنبه و در مرحله نیمه نهایی ابتدا دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی به مصاف شاگردان مجید ملکی در پاس قوامین خواهد رفت. سپس پارس جنوبی با سرمربیگری رامین موحدنیا به مصاف تیم شهرداری بندرعباس با هدایت علیرضا بهرمن می رود.

تیم های برنده این دو دیدار ظهر همانروز برای کسب جام قهرمانی به میدان می روند و بازنده ها نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

این رقابت ها به میزبانی آکادمی فدراسیون ووشو واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.