نهرودی: باید فاصله بین نفرات اول و دوم تیم ملی را کمتر کنیم

نهرودی: باید فاصله بین نفرات اول و دوم تیم ملی را کمتر کنیم
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: قزاقستان جزو کشورهای صاحب سبک در بوکس به شمار می آید و برگزاری اردو مشترک با این کشور تاثیرات مثبتی در روند آماده سازی تیم ملی بوکس ایران دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک حسین نهرودی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون بوکس افزود :به دلیل عدم حضور کشورهای  روسیه و ازبکستان برگزاری تورنمنت چهارجانبه در قزاقستان منتفی شد،اما همین که بوکسورهای ما بتوانند با قزاقها اردوی تدارکاتی برگزار کنند ، برای آنها مفید خواهد بود.

وی افزود:با برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی مناسب می توانیم فاصله بین نفرات اول و دوم اوزان مختلف بوکس کشورمان را کمتر کنیم و این اردو می تواند کمک شایانی در پیشبرد اهداف ما داشته باشد.

وی ضمن ابراز رضایت کادر فنی تیم ملی از اردو قزاقستان گفت:اکبر احدی  از شرایط فنی این اردو ابراز رضایت کرده و سطح فنی مشتزنان قزاقستان را بسیار بالا دانسته است.

مدیر تیم‌های ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا در اردو قزاقستان مسابقه تدارکاتی برای ملی پوشان پیش بینی شده یا خیر، گفت:طی رایزنی های انجام شده مقرر شد برنامه دو هفته بوکسورهای ایران در یک هفته ادغام شود که در ازای یک روز تمرین یک روز مسابقه با قزاقها داشته باشیم تا کادر فنی تیم ملی بتواند به نکات مد نظر خود دست پیدا کند.

نهرودی ضمن بیان این مطلب که تمام هماهنگی های این اردو با قزاقستان بوده و قطعا نفرات اصلی آن‌ها در این اردو هستند اظهار داشت: در کشورهایی مانند قزاقستان که در بوکس بسیار قدرتمند هستند،فاصله زیادی بین تیم اول ،دوم یا حتی سوم وجود ندارد و این مشتزنان جوان ما هستند که باید در این تمرین چیزهای زیادی  یاد بگیرند.

وی در  پاسخ به این سوال که آیا این اردو آخرین برنامه تیم ملی بوکس ایران در سال جاری خواهد بود یا خیر گفت:به احتمال فراوان تا پایان سال جاری، یک مسابقات بین المللی در شهر آبادان با حضور چند کشور صاحب نام برگزار خواهیم کرد که بزودی نام این کشورها اعلام خواهد شد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.