حمایت کمیته ملی المپیک از برنامه های تیم فوتبال المپیک ریو 2016

حمایت کمیته ملی المپیک از برنامه های تیم فوتبال المپیک ریو 2016
کمیته ملی المپیک در نشست روز گذشته با کادر فنی تیم ملی المپیک ریو 2016 حمایت های همه جانبه خود را از تیم فوتبال المپیک اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نشست مشترک کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی روز گذشته در محل کمیته با حبیب کاشانی و محمد خاکپوربرگزار شد که محمد خاکپور سرمربی تیم المپیک با ارائه گزارشی درباره آماده سازی تیم امید برنامه های در دست اجرا و پیش رو را تشریح کرده و ابراز امیدواری کرد تیم ملی المپیک بتواند در رقابتهای مرحله اول با حمایت های فدراسیون و کمیته موفق ظاهر شود.

در ادامه حبیب کاشانی نیز از برنامه های در دست اجرای و اردوهای تدارکاتی و اقدامات انجام گرفته برای تیم ملی مطالبی را عنوان داشت و ابراز امیدورای کرد با حمایتهای کمیته ملی المپیک بخش مهمی از کمبودها و مشکلات تیم ملی المپیک برای حضور در رقابتهای پیش رو بر طرف گردد.

در ادامه کیومرث هاشمی ضمن تشکر از عملکرد کادر فنی و مدیریتی تیم امید دقت نظر سرمربی تیم امید در کشف استعدادها و انتخاب بازیکنان برای حضور در اردوها را مناسب و ستوندنی دانست وعنوان داشت کمیته حمایت همه جانبه ای از تیم امید خواهد داشت.

هاشمی تصریح کرد:در حدتوان خوداز تیم فوتبال المپیک حمایت همه جانبه  ای خواهیم داشت و با صعود این تیم از مرحله مقدماتی حتی رقم مناسبی برای حمایت از تیم در بودجه سال آینده در نظر گرفته خواهد شد که برای آماده سازی آن هزینه شود.

سپس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ابراز داشت:بخوبی با کمبودها ومشکلات تیم المپیک واقفیم و کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون ها حمایت همه جانبه ای از تیم المپیک خواهد  داشت.

در ادامه مقرر شد تا مسئولان تیم فوتبال المپیک برنامه های آماده سازی خود را به مرکز نظارت بر تیمهای ملی ارائه و سپس بودجه لازم در اختیار آنها قرار گیرد و بعد از صعود از مرحله نخست، اقدامات لازم برای حضور تیم فوتبال المپیک در اردوی های آسیایی و اروپایی انجام پذیرد.

در خاتمه مسئولان تیم فوتبال المپیک مسائلی همچون تعطیلی رقابتهای لیگ برتر و در اختیار قرار گرفتن بازیکنان مد نظر در تیم بزرگسال و برگزاری تمامی رقابتهای تیم فوتبال امید در استادیوم آزادی مطرح کردند که مسئولان کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر این موضوع که تمامی عزیزان می بایست برای حمایت از تیم امید نهایت همکاری را داشته باشند عنوان داشتند رایزینهای لازم را در این باره بکار خواهند بست و پیگیر درخواستهای منطقی کادر فنی المپیک خواهند بود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.