بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دانشگاهی ؛هاشمی: فدراسیون ورزشهای دانشگاهی مکمل سایر فدراسیون هاست

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دانشگاهی ؛هاشمی: فدراسیون ورزشهای دانشگاهی مکمل سایر فدراسیون هاست
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه بر حمایت از برنامه های ورزش دانشگاهی برای حضور در یونیورسیاد دانشجویان جهان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،  مهندس کیومرث هاشمی رئیس  کمیته ملی المپیک بهمراه دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی پس از نشست صمیمی با سرپرست این فدراسیون از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کردند. در این نشست دکتر پورکیانی  سرپرست فدراسیون با ارائه گزارشی از فعالیت های این فدراسیون و برنامه های آتی ، بیان داشت : حضور رئیس کمیته ملی المپیک را در این فدراسیون به فال نیک می گیریم و افتخار ماست که شما توجه ویژه ای به ورزش دانشگاهی دارید.
در ادامه مهندس هاشمی با بیان اینکه این فدراسیون دارای زیر ساخت ها و پتانسیل بالایی است گفت : با استفاده از تجارب مسئولین و همکاران این مجموعه ، آینده بسیار روشنی در انتظار ورزش دانشگاهی می باشد و باید همه جامعه ورزش دانشگاهی به سمتی حرکت کند تا با  موفقیت های خودشان شاهد گسترش روز افزون این بخش از ورزش کشور باشیم.
وی با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک همکاری لازم را با ورزش دانشگاهی ایران خواهد داشت، افزود: بدنه حرفه ای ورزش ما جدا از ورزش دانشگاهی نیست و به همین دلیل ما از تمام برنامه های آنها حمایت خواهیم کرد چرا که اکثر قهرمانان ما در حال حاضر جوان و دانشجو هستند.
ایشان تاکید کردند فدراسیون ورزش دانشگاهی مکمل سایر فدراسیون ها ست و با هم افزایی با دیگر فدراسیون ها می تواند فرصت خوبی برای توسعه ورزش کشور ایفا نماید.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه ما همیشه از ورزش دانشگاهی حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد:  همکاری با فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی برای اجرای اهداف و برنامه های سالهای آتی به ویژه از مسابقات یونیورسیاد در برنامه های این کمیته قرار گرفته است .
وی در پایان با ابراز خوشحالی از حضور در فدراسیون ورزش دانشگاهی گفت: امیدوارم ورزش دانشگاهی ایران بتواند با بهره از تجربه و با برنامه ریزی دقیق در یونیورسیاد ورزش دانشجویان که سال آینده برگزار می شود حضوری موفق داشته باشد.
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.