گرگان صدرنشین دور رفت کبدی ایران شد

گرگان صدرنشین دور رفت کبدی ایران شد
دور رفت مرحله نهایی نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه مبارک فجر با صدرنشینی تیم هیئت کبدی گرگان در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، دور رفت مرحله نهایی نهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز چهارشنبه 15 بهمن ماه به مدت 3 روز با حضور 4 تیم شهرداری چهارباغ البرز، دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ، هیئت کبدی گرگان و گلستان در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان بصورت دوره ایی برگزار شد و تیم ها پس رقابت 2 روزه در زاهدان بازی های بسیار جذابی را برای علاقمندان به کبدی به نمایش گذاشتند . با توجه تقسیم نسبی ملی پوشان کبدی در بین چهار تیم برتر کشور تمامی مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و هیچ تیمی در حاشیه امنیت پیروزی قرار نداشت.

در پایان این مرحله تیم هیئت کبدی گرگان موفق شد با شکست تمامی رقبا، خود را به عنوان صدرنشین گروه دور رفت معرفی کند و پس از این تیم هم دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان با 2 برد و یک شکست در مکان دوم قرار گرفت .تیم شایسته و پرتلاش شهرداری چهارباغ البرز با یک برد در مکان سوم ایستاد و در انتهای جدول هم تیم گلستان که در مراحل قبلی لیگ هیچ شکستی را تجربه نکرده بود با قبول سه شکست و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت .

دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر طبق هماهنگی های انجام شده طی روزهای 3 لغایت 5 اسفند ماه در شهر کرج برگزار خواهد شد و در مجموع تیمی که در دو مرحله رفت و برگشت بیشترین امتیازات را کسب کند عنوان قهرمانی را بدست خواهد آورد.



۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.