اردلان:کسب کرسی های جهانی و میزبانی رقابتهای wsp موفقیت خوبی برای بوکس محسوب می شود

اردلان:کسب کرسی های جهانی و میزبانی رقابتهای wsp موفقیت خوبی برای بوکس محسوب می شود
رییس کمیته‌ روابط بین‌الملل فدراسیون بوکس گفت:حضور رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در اجلاسهای بین المللی و کسب کرسی های جهانی به سود ورزش کشور خصوصا رشته بوکس است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ همایون اردلان ضمن اشاره به ثمرات مطلوب حضور در نشست جهانی فوق اظهار داشت:داشتن نماینده در کمیسیونهای جهانی بوکس  حق ایران بوده وباعث رشد و تعالی این رشته ورزشی در بین جوانان کشور میشود و نگاه ها را به بوکس ویژه تر از گذشته می کند و حضور در این اجلاس و رایزنی با مسئولان فدراسیون جهانی باعث گردید تا به حق خود برسیم.

وی که برای حضور در اجلاس جهانی کمیسیونهای مختلف ورزشی به همراه احمد ناطق نوری به شهر لوزان سوئیس سفر کرده بود،ادامه داد:شاید بیشتر خوشحالی جامعه بوکس به این خاطر است که با حضور در کمیسیون بوکس جوانان جهان میتوانیم ورزش بوکس را از پایه بسازیم و کمک شایانی به توسعه این ورزش در کشور عزیزمان کنیم که بدون تردید برای رسیدن به هدف مهم نیاز به حمایت مسئولان محترم ورزش کشور داریم.

وی ادامه داد:یکی از مهمترین دستاوردهای حضور در این کمیسیون،اخذ مجوز برگزاری مسابقات wsp  در ایران بود  که زمان برگزاری مسابقات آنرا باید ابتدا با فدراسیون جهانی هماهنگ و سپس اعلام کنیم و برای برگزاری چنین رقابتهای مهمی قطعا به همکاری و همدلی خانواده بوکس و حمایت های مسئولان نیاز داریم.

اردلان در پایان خاطر نشان کرد: در اجلاس جهانی بوکس"آیبا" نمایندگانی از کشورهای قزاقستان،هلند،فرانسه،ایرلند،ایتالیا،کره جنوبی،تایوان،تایلند و ولزحضور داشتند وخواستار میزبانی این رقابتها بودند که در نهایت میزبانی مسابقات بوکس wsp در میان این کشورها به ایران رسید که این امر هم یک موفقیت برای بوکس کشور محسوب می شود.

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.