سرمربی تیم ملی شمشیر بازی:تیمهای ملی شمشیر بازی نیاز به جوانگرایی دارند

سرمربی تیم ملی شمشیر بازی:تیمهای ملی شمشیر بازی نیاز به جوانگرایی دارند
هر چند در مسابقات جهانی ترکیه برخی بازیکنان مثل عابدینی و فتوحی خوب ظاهر شدند اما از عملکرد دیگر ملی پوشان راضی نبوده و به همین دلیلی احساس می شود تیمهای ملی شمشیر بازی نیاز به جوانگرایی و حضور افراد با انگیزه دارند.

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیر بازی سابر با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:البته آقای عابدینی به جمع 64 نفر صعود کرد ولی تعدادی از دیگر ملی پوشان پایین تر از انتظارات ممکن ظاهر شدند و در قسمت بانوان هم در حد مبتدی ظاهر شدیم و به نظر می رسد از این پس باید در صورت آماگی کامل  تیم ملی بانوان را راهی این رقابتها کنیم.
وی ادامه داد:چاره ای نداریم مثلا همین تیمهای رومانی و روسیه به رغم نداشتن بهترین نفرات خود با نفرات جوان بسیار خوب ظاهار شدند ما هم اگر می خواهیم در گوانگجو خوب نتیجه بگیریم باید دست به جوانگرایی زده و نفراتی را به اردو بیاوریم که از انگیزه لازم برخوردار باشند.
سرمربی تیم ملی سابر در پاسخ به این سئوال که آیا این جوانگرایی تنها در سابر انجام می شود می گوید:نه من فکر می کنم در هر سه اسلحه نیاز به ان مسئله داریم و حتی در این خصوص جلسه ای نیز هفته جاری در محل فدراسیون خواهیم داشت.
فخری در خصوص نتایح تیم ملی سابر بانوان گفت:من مربی این تیم نبودم ولی بانوان ضعیف ظاهر شدند اگر حضور بانوان سمبولیک است بحث فرق می کند اما اگر به دنبال حضور آبرومندانه در این رقابتها هستیم باید بیشتر تمرین کنیم.

۲۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.