قرارداد 25 ساله شرکت فرانسوی برای مدیریت استادیوم المپیک لندن

قرارداد 25 ساله شرکت فرانسوی برای مدیریت استادیوم المپیک لندن
یک شرکت فرانسوی قراردادی 25 ساله برای مدیریت استادیوم المپیک لندن در مسیر تبدیل این استادیوم به ورزشگاهی چند منظوره مخصوص دو و میدانی، فوتبال و راگبی منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ یک شرکت قدیمی فرانسوی قراردادی را برای اداره و مدیریت تمام امور مربوط به استادیوم المپیک لندن منعقد کرد که براین اساس تمام امور روزانه این استادیوم را به دست گرفته و فضا را برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی فراهم می کند.
شرکت مزبور در حال حاضر امور بسیاری از استادیوم های فرانسوی از جمله استادو فرانس پاریس، آلیانز ریویه را در نیس، استادیوم نیو بوردو و دبل ام آرنا را در دست دارد.
پنج مسابقه در استادیوم المپیک لندن پیش از بازگشایی کامل در سال 2016 برنامه ریزی شده اند.
استادیوم المپیک محل میزبانی بازی های خانگی تیم فوتبال وستهام و همچنین رقابت های دو و میدانی در سال 2016 خواهد بود. مسابقات قهرمانی جهانی دو و میدانی نیز برای سال 2017 در این استادیوم برگزار می شود.
در میان امکانات جدید استادیوم برنامه نصب 21 هزار صندلی قابل جمع آوری به چشم می خورد که امکان تماشای مسابقات فوتبال از نمایی نزدیکتر به زمین را فراهم می کند در حالی که برای برگزاری مسابقات دو و میدانی قابل جمع آوری است. همچنین 428 فضای مناسب برای حضور افراد معلول با ویلچر در نظر گرفته شده است.
ظرفیت جدید ورزشگاه نیز برای مسابقات فوتبال تا 54 هزار نفر، برای دو و میدانی تا 60 هزار نفر و برای برگزاری کنسرت های موسیقی تا 80 هزار نفر خواهد بود.

 

۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.