نخسـتین تمرین تیم ملی تکواندو در امارات

نخسـتین تمرین تیم ملی تکواندو در امارات
تیم ملی تکواندوی کشورمان که برای شرکت در تورنمنت امارات، صبح روز سه شنبه راهی فجیره شده بود، عصر دیروز نخستین تمرین خود را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی کشورمان که برای شرکت در تورنمنت بین المللی امارات (G1) با 11 هوگوپوش راهی این کشور شده بود. عصر روز گذشته نخستین تمرین خود را در محل اقامت برگزار کرد و صبح امروز نیز تمرین سبکی را پشت سر گذاشت.
این رقابتها از فردا (پنجشنبه) به مدت 3 روز در سالن ورزشی فجیره پیگیری خواهد شد.
تورنمنت بین‌المللی فجیره امارات G1 است و به نفر اول 10 امتیاز، نفر دوم 6 امتیاز و نفرات سوم 3.6 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.
هادی مستعان، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری تکواندوکاران اعزامی کشورمان هستند که هدایت این تیم برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است. غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی کشورمان نیز بعنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.
پیش از این قرار بود، آرمین هادی پور، محمد کاظمی، سینا بهرامی، میلاد بیگی و امید عمیدی نیز در این رقابتها حضور داشته باشند اما به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات، میزبان با کم کاری، از صدور بموقع ویزا بازماند و این نفرات نتوانستند به همراه تیم، عازم فجیره امارات شوند.

۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.