مروری بر فعالیت های کمیته بین المللی المپیک در هفته گذشته

مروری بر فعالیت های کمیته بین المللی المپیک در هفته گذشته
کمیته بین المللی المپیک (IOC) هفته شلوغی را پشت سر گذاشت. مهمترین فعالیت کمیته، برگزاری جلسه سران شرکای المپیکی برای عملی سازی برنامه اصلاحی 2020 بود.

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "توماس باخ" رئیس IOC بعد از ورود به مرحله اجرایی برنامه اصلاحی 2020 میزبان رؤسای شرکای جهانی جنبش المپیک بود و خلاصه ای از برنامه های کمیته را در این جلسه تشریح کرد.
در این هفته "گونیلا لیندبرگ" و "خوان آنتونیو" سامارانچ اعضا هیات اجرایی IOC به همراه "ماریو پسکانته" و " خولیو سزار مالیونه" اعضا IOC نیز دیداری با توماس باخ در لوزان داشتند.
باخ همچنین میزبان "آری گراسا" رئیس فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) بود. محور صحبت های باخ و گراسا، آماده سازی برای مسابقات والیبال ریو 2016 بود.
"تامی سیتول" رئیس انجمن کمیته های ملی المپیک آفریقا مهمان بعدی هفته شلوغ باخ بود. موضوع اصلی صحبت ها در این جلسه، توسعه ورزش در قاره آفریقا و دور بعدی بازی های نوجوانان آفریقا بود.
رئیس کمیته بین المللی المپیک دیداری هم با "جیانی مرلو" رئیس انجمن بین المللی مطبوعات ورزشی (ایپز) داشت. در این جلسه روی نقش مطبوعات در پیشروی کارهای جنبش المپیک و همچنین برنامه اصلاحی 2020 صحبت شد.
باخ از روز جمعه نیز سفری یک هفته ای را به ایالات متحده آمریکا آغاز کرد و دیداری با "بیل کلینتون" رئیس جمهور اسبق این کشور داشت.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.