"نیمار" به دنبال جبران نتیجه برزیل درجام جهانی با قهرمانی المپیک

"نیمار" به دنبال جبران نتیجه برزیل درجام جهانی با قهرمانی المپیک
نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برزیل اعتقاد دارد که راه نجات فوتبال این کشور فراموش کردن جام جهانی و قهرمانی در المپیک ریو 2016 است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نیمار ستاره تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی برزیل راه فراموش کردن ناکامی جام جهانی 2014 را موفقیت در المپیک 2016 می داند.
نیمار در جام جهانی فوتبال برزیل دو ناکامی را تجربه کرد. ابتدا از دست دادن مرحله نیمه نهایی با مصدومیت و پس از آن ناکامی در مسابقات با وجود میزبانی که برای دومین بار بعد از سال 1950 اتفاق می افتاد.
قهرمان 5 دوره جام جهانی همچنین تا به حال موفق به قهرمانی المپیک نشده است و تنها در المپیک 2012 به مدال نقره بسنده کرد.
نیمار با این شرایط می گوید: " امیدوارم من هم جزئی از تیم المپیک باشم تا در کنار هم قهرمانی را به مردم برزیل هدیه دهیم. به خصوص که مسابقات در داخل خاک برزیل برگزار می شود."
ستاره جوان برزیل ادامه می دهد: "بردن در زمین ماراکانا بسیار فوق العاده و فراموش نشدنی خواهد بود و ما هم تمام تلاش خود را داخل زمین انجام می دهیم تا این کار را عملی کنیم. پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل یک احساس غیرقابل توصیف است و هر بار که این لباس را می پوشم برایم یک تجربه به یادماندنی است."
نیمار که برای تجربه بازی های المپیک هیجان زده است از دیدار با سایر ورزشکاران می گوید: " بیشتر از همه امیدوار به دیدن "بولت" هستم و همیشه یکی از طرفداران بزرگ او بوده ام."
گفتنی است فینال مسابقات فوتبال المپیک در استادیوم ماراکانا برگزار می شود و مسابقات مراحل مقدماتی نیز در استادیوم های دیگر مانند بلو هوریزنته، برازیلیا، سالوادور، سائوپائولو و شهرهای دیگر تقسیم می شوند.

۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.