با هدف بررسی برنامه های پایان سال فدراسیون ؛هیئت رئیسه فدراسیون کبدی تشکیل جلسه داد

با هدف بررسی برنامه های پایان سال فدراسیون ؛هیئت رئیسه فدراسیون کبدی تشکیل جلسه داد
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کبدی به منظور بررسی میزبانی ایران از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در هر دو بخش آقایان وبانوان روز گذشته در محل فدراسیون تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ،جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کبدی روز گذشته سه شنبه 7 بهمن ماه در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی گزارش کاملی از برگزاری جشنواره های همگانی کردن ورزش کبدی در کشور ارائه کرد که در آن به برگزاری دو جشنواره بسیار بزرگ که در منطقه شمال و غرب کشور به میزبانی استان های گلستان و همدان اشاره کرد. مقصودلو در ادامه گفت : با همکاری دفتر معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، ادارات کل و هیئت های کبدی استان های گلستان و همدان توانستیم جشنواره همگانی کردن کبدی در کشور برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال چشمگیری هم از سوی مردم روبرو شدیم . میزبانی گرگان از رقابت های کبدی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان که قرار است در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه هیئت رئیسه مطرح گردید که در این رابطه برنامه های فدراسیون به منظور میزبانی شایسته در این مسابقات به سمع و اطلاع حاضرین رسید. همچنین گزارشی از سوی نایب رئیسان فدراسیون در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی جوانان دختر و پسر ایران ارائه شد تا اعضاء هیئت رئیسه در جریان میزان آمادگی تیم های ملی جوانان کشورمان قرار بگیرند .
برگزاری مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر آقایان و بانوان در دو ماه پایانی سال و همچنین لیگ دسته اول آقایان وبانوان از جمله مواردی بود که در جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون کبدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
اسامی اعضاء هیئت رئیسه فدراسیون کبدی بدین ترتیب می باشد :
محمدرضا مقصودلو ، دکتر علیرضا رحیمی ، عباس خواجه اورسجی ، صغری روحبخش شیوایی ، دکتر محمد دریجانی ، دکتر حبیب اله رحیمی شیخ ، دکتر محمدرضا دهخدا ،محسن مقدس ، حمید هرمزی ، دکتر سید باقر حسینی

۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.