شهریان: امیدوار به المپیکی شدن بانوان شمشیرباز هستیم

شهریان: امیدوار به المپیکی شدن بانوان شمشیرباز هستیم
تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه سابر که برای حضور در مسابقات جام جهانی یونان آماده می شود تمرینات روز گذشته خود را در حضور رباب شهریان، معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان و نائب رئیس اول کمیته ملی المپیک انجام داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، اعزام تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان به مسابقات جام جهانی یونان با هدف بهبود رنکینگ جهانی اعضای این تیم برای به دست آوردن امتیاز المپیکی انجام می شود.

به همین منظور رباب شهریان، معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان روز گذشته در محل تمرینات بانوان ملی پوش شمشیرباز حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند تمرینات آنها قرار بگیرد.

شهریان در این بازدید ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون شمشیربازی و مربیان تیم ملی بانوان ابراز امیدواری کرد که بانوان ملی پوش شمشیرباز ایران از جمله ورزشکارانی باشند که در المپیک آتی حاضر خواهند شد.

معاون وزارت ورزش و جوانان در امور بانوان با تاکید بر ارتقا جایگاه ورزش بانوان در ایران خطاب به ملی پوشان حاضر در اردو گفت: امید زیادی داریم کاروان ورزش ایران برای المپیک برزیل نسبت به ادوار گذشته این بازی ها شاهد حضور بیشتر و پررنگ تر بانوان باشد. چگونگی حضور بانوان شمشیرباز در میادین بین المللی هم نشان داده که آنها توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند. امیدوارم  که شما از این توانایی به شایستگی استفاده کنیدو بتوانید یکی از سهمیه های المپیک را به نام خود ثبت کنید.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان با ترکیب نجمه سازنجیان، کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی و پریماه برزگر و با هدایت نسرین رضایی در جام جهانی یونان شرکت می کند. به همین منظور این تیم روز پنجشنبه تهران را به مقصد آتن ترک می کند.

بانوان  شمشیرباز ایران طی روزهای 10 و 11 بهمن دیدارهای انفرادی خود در جام جهانی یونان را برگزار می کنند و 12 بهمن ماه نیز در بخش تیمی به مصاف حریفان شان می روند.

این برای نخستین بار است که تیم ملی شمشیربازی بانوان در مسابقات جام جهانی شرکت می کند.

۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.