سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال؛باید بیشترین بهره را از مسابقات غرب آسیا ببریم

سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال؛باید بیشترین بهره را از مسابقات غرب آسیا ببریم
سرمربی ژاپنی تیم ملی بیس بال بعد از بازگشت مجدد به ایران گفت: مسابقات غرب آسیا تورنمنت بسیار مهمی است که باید از این رقابتها بیشترین بهره و سود را ببریم.




 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی "توما ایروکاوا" با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تیمهای این منطقه دارم شرایط پاکستان و سریلانکا بهتر از دیگر تیمها است و مسلما تقابل با این دو تیم پرقدرت می تواند تجربیات گرانبهایی برای تیم ایران داشته باشد.
وی افزود: البته من در تلاشم که بتوانم شناخت جامعی از کلیه حریفان این منطقه داشته باشم تا راه مقابله با آنها را با ملی پوشان مرور کنم.
"ایروکاوا" در خصوص شرایط تیم ملی بیس بال اذعان داشت: خوشبختانه در دو مرحله اردویی که برگزار کردیم طبق برنامه و اهداف از پیش تعیین شده پیش رفتیم و مسلما در دو اردوی بعدی روی کارهای تاکتیکی و فنی بیشتر کار خواهیم کرد.
او اضافه کرد: استراتژی بازی، مهارتهای متفاوت بیس رانینگ، ضربه زدن و دیگر مهارتهای اصلی در دستور کار ما است و البته باید تمرکز و تسلط را هم به بازیکنان تیم تزریق کنیم.
سرمربی ژاپنی تصریح کرد: جدا از مسائل فنی اگر بازیکنان به توصیه های من عمل کنند و به خود باوری و تسلط برسند مسلما می توانند در میادین بین المللی موفق عمل کنند هرچند کسب تجربه در مسابقات غرب آسیا برای ما اهمیت بیشتری دارد تا رسیدن به نتیجه.

۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.