با حضور دکتر سعیدلو14 پروژه عمرانی و ورزشی جزیره هرمز افتتاح شد

14 پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی با حضور دکتر علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی کشور در جزیره هرمز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ همزمان با حضور نماینده رییس جمهور به استان هرمزگان و جزیره هرمز، پروژه های سالن ورزشی سقف کوتاه، سالن ورزشی بانوان و دو زمین وزشی ساحلی در جزیره هرمز توسط دکتر سعید لو و هیات همراه افتتاح شد.
سالن چند منظوره کوثر، خوابگاه پسران، دبیرستان 6 کلاسه، واحد تولید آب شیرینکن به روش RO، مجموعه گردشگری هرمز، فاز اول جاده دور جزیره، پارکینگ قایق، چهار واحد مسکونی منازل سازمانی شبکه بهداشت و درمان و آمبولانس و نیز محوطه فرود بالگرد ویژه شبکه بهداشت و تجهیزات آزمایشگاهی مرکز درمانی هرمز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 708 میلیون ریال از پروژه هایی بود که به بهره برداری، رسید.
در پایان مراسم افتتاح پروژه ها و در سالن ورزشی شهر هرمز، سرپرست استانداری هرمزگان طی سخنانی، گفت: امروز با حضور معاون رییس جمهور شاهد دگرگونی و تحول در همه زمینه ها از جمله ورزش در جزیره هرمز و استان هرمزگان، هستیم.
محمد حسین پرآور با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی، ورزشی و خدماتی در جزیره هرمز، افزود: امروز علاوه بر پروژه های جزیره هرمز، تعداد 40 پروژه ورزشی در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی، گفت: در دولت نهم بیش از پنج هزار پروژه در زمینه های مختلف با اعتباری بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال در استان هرمزگان به بهره برداری رسید که نشان از توجه ویژه دولت به این استان، دارد.
پرآور، بیان داشت: استان هرمزگان در آستانه دهه توسعه قرار دارد و خدمات دولت نهم طی چهار سال گذشته در این استان سبب شد تا مردم در انتخابات 22 خرداد با 85 درصد مشارکت، رای بالای خود را به دولت دکتر احمدی نژاد بدهند.
در ادامه مراسم مهندس عبدالعلی صاحب محمدی استاندار سابق هرمزگان و معاون وزیر راه و ترابری و مدیر عامل کنونی راه آهن کشور نیز طی سخنانی، گفت: فرهنگ دولت، فرهنگ مهرورزی و توسعه همه جانبه و خدمت بی منت به مردم فهیم ایران بویژه استان هرمزگان، می باشد.
وی افزود: مردم سراسر کشور بخصوص مردم استان هرمزگان، مسوولان و دلسوزان کشور را از جنس خود می دانند و مطمین هستند که مسوولان در خدمت به آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
صاحب محمدی، با اشاره به توجه ویژه دولت و مقام معظم رهبری به جزیره هرمز، تصریح کرد: بتازگی اعتباری بالغ بر40 میلیارد ریال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به جزیره هرمز اختصاص یافته و امیدواریم پیوسته شاهد رشد و توسعه روز افزون این جزیره شهید پرور، باشیم.
دکتر علی سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سامان تربیت بدنی و همراهان وی طی سفر به استان هرمزگان، عصر روز سه شنبه با ورود به جزیره هرمز ضمن بازدید از روند پیشرفت طرح ها و پروژه ها، 40 پروژه ورزشی در سطح استان هرمزگان را افتتاح کردند.
وی در ابتدای ورود به جزیره هرمز با حضور در گلزار شهدا به شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با قرایت فاتحه، ادای احترام کردند.
مردم جزیره هرمز نیز در بازدید معاون رییس جمهور از جزیره هرمز ضمن بیان مشکلات و نیازهای خود و جزیره، نامه ها و مکاتبات خود با رییس جمهور را به معاون رییس جمهور، تقدیم کردند.
جزیره هرمز با 42 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر در 18 کیلو متری جزیره قشم، در جنوب ایران قرار دارد.

۲۳ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.