برای حضور قدرتمندانه در مسابقات بین المللی دهه فجر؛بانوان بدمینتون باز در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند

برای حضور قدرتمندانه در مسابقات بین المللی دهه فجر؛بانوان بدمینتون باز در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند
ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان که خود را برای مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر آماده می کنند در تست های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 9 تن از بدمینتون بازان بانوی حاضر در اردوی تیم ملی  که به تازگی از اردوی مشترک با تیم منتخب بدمینتون دختران افغانستان که در شهر بیرجند برگزار شد باز گشته اند، جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند.
تمرینات تیم ملی بدمینتون بانوان تا شروع مسابقات دهه فجر، در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون و زیر نظر فریبا جلالیان سرمربی این تیم پیگیری می شود. 
بنابر اعلام سایت فدراسیون بدمینتون تا کنون 24 تیم خارجی آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات که در دو بخش پسران و دختران برگزار خواهد شد اعلام کرده اند.
لازم به ذکر است که بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر، طی روزهای 23 لغایت 26 بهمن ماه در سالن حجاب تهران برگزار می شود.
نه بدمینتون باز حاضر در اردو را که با سرپرستی خانم زهرا صباغان صبح امروز در تستهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را خانمها : نگین امین پور، صحابه فرد، مولود اسماعیلی، سارا دلاوری، ثریا آقایی، پگاه کامرانی، الناز فیض منش، ثمین عابد خجسته و زهرا کهریزی تشکیل دادند. 

۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.