احدی:روزبهانی توان کسب سهمیه المپیک را دارد

احدی:روزبهانی توان کسب سهمیه المپیک را دارد
تمام تمرینات احسان بر اساس نقاط ضعف و قوت حریفش پایه ریزی شده است و امیدوارم که روزبهانی با پیروزی در این دیدار سخت، سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت گو با سایت فدراسیون بوکس  ضمن بیان مطلب فوق از برگزاری دور دوم اردو آماده سازی تیم ملی خبر داد وگفت:اردونشینان از امروز (دوشنبه) خود را برای دور دوم تمرینات آماده سازی تیم ملی بوکس آماده می کنند تا برای حضور در تورنمنت 4 جانبه قزاقستان که با حضور کشورهای ایران،قزاقستان،ازبکستان و روسیه بهمن ماه جاری برگزار می شود از آمادگی لازم برخوردار باشند.
وی افزود:تعدادی از ملی پوشان در دور نخست اردو  به دلیل آغاز فصل امتحانات درسی غایب بودند و از آنجا که دلایل آنها برای ما قانع کننده بود، با آغاز دور دوم تمرینات این افراد به اردو تیم ملی اضافه خواهند شد.
احدی با بیان این مطلب که به حضور بوکسورهای حاضر در بازیهای آسیایی اینچئون در اردوی تیم ملی  نیاز دارد گفت: بعد از بررسی های لازم کادر فنی تیم ملی پیشنهاد حضور ملی پوشان بازیهای آسیایی اینچئون را در این مرحله از اردو به فدراسیون داده است اما در این زمینه تصمیم گیری نهایی بر عهده فدراسیون بوکس است.
سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به مصدومیت احسان روز بهانی از ناحیه بینی گفت:متاسفانه احسان از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی است و هفته گذشته نیز دچار یک سرما خوردگی  شدید شد که روی روند آماده سازی او تاثیر منفی گذاشت اما با وجود تمام این مشکلات ، بی تردید احسان روزبهانی توان غلبه بر حریف اهل موریتانی را دارد ، زیرا تجربه بالا  و قدرت کنترل حریفان از سوی احسان در رینگ بسیار عالی است و می تواند در این رقابت کمک زیادی به او کند.
وی ضمن بیان این مطلب که شناخت خوبی از حریف اهل موریتانی روزبهانی دارد گفت:او در سه دیدار قبلی خود در این مسابقات بلغارستان مقابل بوکسورهای آلمان و فرانسه شکست خورد اما حریف روس خود را ناک اوت کرد او از تکنیک مشتزنی خوبی برخوردار است و در مسابقات حرفه ای بلغارستان مسابقه به مسابقه  بهتر شده است.
احدی در پایان خاطر نشان کرد:تمام تمرینات احسان بر اساس نقاط ضعف و قوت این حریف برگزار شده است و امیدوارم که روزبهانی با پیروزی در این دیدار سخت، سهمیه المپیک را کسب کند.
گفتنی است احسان روز بهانی بوکسور وزن 81 کیلو گرم کشورمان فردا (سه شنبه) به همراه اکبر احدی مربی خود کشور را به مقصد بلغارستان ترک خواهد کرد تا برای کسب سهمیه المپیک با بوکسور موریتانیایی پیکار کند.

۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.