رقابت های بین المللی کشتی جام ایوان یاریگین روسیه ؛سعید داداش پور به مدال نقره دست یافت

رقابت های بین المللی کشتی جام ایوان یاریگین روسیه ؛سعید داداش پور به مدال نقره دست یافت
سعید داداش پور آزادکار وزن 70 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ایوان یارگین روسیه شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در مسابقات روز دوم و در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش پور در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر از سد کشتی گیر مغول گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 13 بر 11 رسول آرسن علی اف از روسیه را شکست داد. داداش پور در دور سوم نیز ارسلان بوداژاپوف از روسیه را مغلوب کرد و راهی فینال شد. داداش پور در دیدار فینال با نتیجه 9 بر 2 مغلوب رسول ژوکایف کشتی گیر مطرح روس شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 61 کیلوگرم آرش دنگسرکی در دور نخست چنگیزاف از قزاقستان را شکست داد، اما در دور بعد مقابل الکساندر بوگومویف کشتی گیر نامدار روس و قهرمان این وزن  با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد. دنگسرکی با شکست در  گروه بازنده ها از دور رقابت ها کنار رفت.

رده بندی روزهای اول و دوم جام یاریگین به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: 1- ویکتور لبدوف (روسیه) 2- اسماعیل موساکایف (روسیه) 3- بایاخبایار اردنبات (مغولستان) و نورگان اسکریابین (روسیه) 5- آرتم گبکوف (روسیه) و توکوگباتار دامدینبازار (مغولستان)
61 کیلوگرم: 1- الکساندر بوگومویف (روسیه) 2- ناچین کولار (روسیه) 3- جمال اوتار سلطان اف (روسیه) و ایگور پونوماروف (روسیه) 5- حاجی مراد رشید اف (روسیه) و بولات باتویف (روسیه)
65 کیلوگرم: 1- الیاس بکبولاتوف (روسیه) 2- برنت مت کالف (آمریکا) 3- زائور سایداکوف (روسیه) و یوجین ژربایف (روسیه) 5- علی ایمایف (روسیه) و احمد چاکایف (روسیه)
70 کیلوگرم: 1- رسول ژوکایف (روسیه) 2- سعید داداش پور (ایران) 3- رسول آرسن علی اف (روسیه) و اسرائیل کاسیموف (روسیه) 5- ارسلان بوداژاپوف (روسیه) و رسول قاضی ماگمدوف (روسیه)
74 کیلوگرم: 1- احمد گادجی ماگمدوف (روسیه) 2- آندره هو (آمریکا) 3- الکساندر زلینکوف (روسیه) و عیسی دودایف (روسیه) 5- شامیل عثمان اف (روسیه) و بوریس ماکویف (روسیه)

 

امروز و در روز پایانی این رقابت ها که در شهر کراسنویارسک در حال برگزاری است، اسماعیل نجاتیان در وزن 86 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می رود. تیم منتخب کشتی آزاد ایران با سه کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده است.

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.