نشست کنگره شهدای ورزش کشور برگزار شد

نشست کنگره شهدای ورزش کشور برگزار شد
نشست کنگره شهدای ورزش با حضورمسئولین کمیته ملی المپیک،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح،سازمان ورزش بسیج و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست ابتدا ساکت دبیر کنگره به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد و برنامه های انجام شده و نیز برنامه های پیش رو پرداخت.
 در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن خاطره شهدای ورزشکار ابراز داشت:ایران اسلامی تا ابد مدیون خون شهدای عزیزی است که برای دفاع از میهن اسلامی و انقلاب خود به جبهه رفتند و کمیته ملی المپیک بر خود وظیفه می داند ضمن حمایت از برگزاری چنین نشستهایی در تمامی زمینه ها همکاری های لازم را نیز با کنگره داشته باشد.
در ادامه سردار درخشان ضمن ارائه گزارشی از اهداف برگزاری این نشست اعلام داشت:باید سازمانها و موسسات ذیربط در این زمینه حضوری فعال و هماهنگی های لازم را داشته باشند.همچنین آذرنوش ضمن تاکید و توجه به تکریم خانواده شهدای ورزشکار بر اهمیت برگزاری این نشست ها در هماهنگی هر چه بیشتر با مراجع ذیربط پرداخت .
در خاتمه نشست کنگره شهدای ورزشکار مصوبات اعضا در 31 بند اعلام شد که مهترین آن بدین نحومی باشد:استفاده از برنامه اسوه رادیو برای معرفی شهدا و کنگره، برگزاری ماهانه مستمر شورای سیاستگذاری،تهیه کتاب برای معرفی شهدای ورزشکار برای کودکان، نوجوانان و جوانان، ساخت سرودهای انقلابی، پیگیری برای ثبت روز شهدای ورزشکار در تقویم رسمی کشور از وزارت ارشاد،برگزاری یادواره شهدای ورزش سازمانها بصورت مجزا،پیگیری فعالیت فدراسیونها و استانها در این زمینه از جمله مصوبات این نشست شود.
در این نشست نمایندگان کمیته ملی المپیک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته شناسایی و جمع آوری، کمیته تربیت بدنی، کمیته اطلاع رسانی، تربیت بدنی نیروهای مسلح،تربیت بدنی سپاه،تربیت بدنی ناجا، سازمان ورزش بسیج، تربیت بدنی بنیاد شهید، تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی،دبیر کنگره، کمیته برگزاری، کمیته برنامه و بودجه، کمیته پادمان ها،کمیته فرهنگی، کمیته فضای مجازی،کمیته رادیویی، سازمان بسیج ورزشکاران، شبکه ورزش،شبکه 3 و بسیج وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.