انجام فینال های دوبل انفرادی؛چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر به ایستگاه پایانی رسید

انجام فینال های دوبل انفرادی؛چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر به ایستگاه پایانی رسید
صبح دیروزبا انجام مسابقات دوبل و فینال انفرادی پرونده چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر بسته شد در این رقابت ها جیهو چو کره ای به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسین تنیس روی میز ج.ا.ایران رقابت های چهارمین دوره جام فجر با انجام دوفینال به پایان رسید فینال مسابقات انفرادی مردان بین جیهوچو کره ای که شب گذشته نوشاد عالمیان را در حذف کرده بود و نیما عالمیان برگزار شد. شب گذشته  نیما عالمیان برای رسیدن به بازی فینال افشین نوروزی را از پیش رو برداشته بود . در بازی فینال نیما عالمیان در حالی که سه بر سه با حریف کره ای مساوی بود. در گیم آخر بازی را واگدار کرد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد. در این مسابقات بازیکن کره ای قهرمان شد  افشین نوروزی و نوشاد عالمیان به مقام سوم مشترک رسیدند.

 

در مسابقات دوبل تیم دونفره افشین نوروزی و مهران احدی با شکست دادن تیم دوبل کره جنوبی به فینال رسیدند. در سوی دیگر جدول برادران عالمیان با پیروزی مقابل تیم دو نفره کره جنوبی به فینال رسیدند. در بازی فینال تیم برادران عالمیان با نتیجه 3 بر صفر برابر افشین نوروزی و مهران احدی پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید در این بخش دو تیم از کره جنوبی سوم مشترک شدند.

 

در بخش تیمی مردان این مسابقات تیم الف ایران قهرمان شد و تیم ایران ب دوم شد، در بخش تیمی مردان امیدهای ایران و کره جنوبی به مقام سوم مشترک رسیدند.

 

تیم الف ایران در این رقابت ها افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان و محمد رضا اخلاق پسند بودند که با هدایت کاظم مستحقی در این رقابت ها حاضر شدند. ترکیب تیم ب ایران مهران احدی، پوریا عمرانی، محمدفرقدانی و احمدرضا عبادی پور بود که محسن شیشه گرها سرمربی این تیم بود.

برای امید ایران محمدعلی روئین تن، میعاد لطفی، سجادحسینی و علیرضا ملارجبی در این مسابقات به میدان رفتند مربی گری اینتیم بر عهده محمد علی عباسی بود.

 

در فینال های بانوان نیز که صبح امروز بر گزار شد در بخش انفرادی بازیکنان روسی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. نداشهسواری تنها نماینده ایران بود که توانست به جمع هشت بازیکن برتر راه پیدا کند.

 

در فینال دوبل بانوان تیم مشترک بلاروس و قزاقستان قهرمان شدند. تیم مشترک بلاروس دوم شد در بخش دوبل بانوان دو تیم از روسیه به مقام سوم مشترک رسیدند.

 

در مسابقات تیمی بانوان بلاروس قهرمان شد و تیم روسیه به مقام نایب قهرمانی رسید در بخش تیمی بانوان ایران الف و قزاقستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

۱ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.