افتتاح چندین پروژه ورزشی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در استان هرمزگان دکتر سعیدلو : ورزش استان هرمزگان افق های روشنی را پیش روی خود می بیند

در سفر یک روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی به استان هرمزگان چندین پروژه ورزشی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر علی سعیدلو در رابطه با سفر یک روزه اش به استان هرمزگان با اشاره با سیاست محوری دولت در توجه به مناطق محروم و توسعه زیر ساخت های ورزش در این مناطق بر اساس نگاه عدالت طلبانه و مهرورزانه دولت دهم گفت : بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی ام به یکی از استان های محروم کشور است و باز جای بسی خوشحالی است که در این سفر 21 زمین چمن مصنوعی در سطح محلات استان و با توجه به جاذبه های فوتبال در بین نوجوانان و جوانان هرمزگانی افتتاح و به بهره برداری می رسد .
دکتر سعیدلو اضافه کرد : بحمدالله طی سال های اخیر و با همت و توجه ویژه رییس جمهور و دولت محترم به مناطق محروم ، امکانات خوبی در سطح ورزش استان هرمزگان ایجاد شده است و امروز بنده افتخار دارم که به نمایندگی از جامعه ورزش ، چند پروژه آماده شده را افتتاح نمایم .
وی اضافه کرد : یقینا ورزش استان هرمزگان پتانسیل های زیادی برای رشد و شکوفایی بیشتر داراست که امیدوارم با بهره برداری از این پروژه ها ، افق های روشنی را در ورزش این استان شاهد باشیم .
شایان گفتن است در جریان سفر یک روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی دو زمین چمن محلات بندرعباس به نمایندگی از 21 زمین چمن مصنوعی محلات استان ، به همراه زمین چمن مصنوعی استاندارد جزیره هرمز و سالن بانوان این جزیره افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
در جریان این سفر که حمید سجادی معاون حوزه قهرمانی سازمان ، نجفی معاون امور استان ها ، هادیانی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دکتر علی سعیدلو را همراهی می کنند ، رییس سازمان از استادیم 20 هزار نفری بندرعباس بازدید خواهد کرد و ضمن حضور در گلزار شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهدای گرانقدر دفاع مقدس ، با استاندار و دیگر مسوولان استانی دیدار و گفت و گو خواهد کرد .

۲۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.