امیر میر صادقی:استمرار مسابقات جام فجر تنیس روی میز دلیل اصلی استقبال کشورهای خارجی بوده است

امیر میر صادقی:استمرار مسابقات جام فجر تنیس روی میز  دلیل اصلی استقبال کشورهای خارجی بوده است
امیر میر صادفی رئیس و دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری مسابقات جام فجر ، دلیل اصلی استقبال از این مسابقات را استمرا آن دانست .

 

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ؛درخصوص مسابقات بین المللی جام گقت: تداوم و استمرار این مسابقات در چند سال اخیر یکی از دلایل استقبال و افزایش تیم های شرکت کننده در این دوره از بازی ها بوده است. به نظر من این نکته خوبی است که زمینه ساز حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در این میدان می شود و آنان باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده نمایند.

 

وی هرچند معتقد است که در دعوت از تیم ها و بازیکنان شرکت کننده باید تاکید زیادی روی رنکینگ آنان شود، اما برگزاری همه ساله این مسابقات با این حجم از تیم ها و نفرات شرکت کننده با وجود مشکلات اقتصادی شهامت می خواست.

 

امیر میرصادقی از جمله پیش کسوتان ارزشمند بود که همه روزه با حضور در آکادمی بین المللی تنیس روی میز از نزدیک بازی ها را نظاره گر بود و در موارد مختلف تجربیات با ارزش خود را به بازیکنان نوجوان  جوان ایران منتقل می کرد.

 

وی در پایان عنوان داشت، تنیس روی میز نیازمند کارهای پژوهشی بیشتری است و با راه اندازی آکادمی های تخصصی، می شود در این رشته ها شاهد موفقیت بیشتر بود.

۳۰ دی ۱۳۹۳ ۰۸:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.