چهارمین دوره رقابت های جام فجر ؛بانوان ایران از صعود به فینال بازماندند

چهارمین دوره رقابت های جام فجر ؛بانوان ایران از صعود به فینال بازماندند
رقابت های تیمی چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر در بخش بانوان صبح امروز پیگیری شد و تیم های الف و ب بانوان ایران با قبول شکست مقابل روسیه و قزاقستان از صعود به فینال رقابت ها بازماندند.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران رقابت های بانوان صبح امروز در سالن عضدی مجموعه ورزشی شیرودی پیگیری شد. در نخستین بازی مرحله یک چهارم پایانی تیم بانوان الف ایران با ترکیب محجوبه عمرانی، ندا شهسواری و فاطمه جمالی فر مقابل آذربایجان به میدان رفت. این بازی یک طرفه با پیروزی 3 بر صفر بازیکنان ایران به پایان رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ایران ب مقابل تیم قزاقستان به میدان رفت ترکیب ایران در این بازی مهشید اشتری, مریم صامت و غزاله مولاطلب بود. این مسابقه با برتری 3 بر 2 تیم قزاقستان به پایان رسید و تیم ب ایران از دور رقابت ها کنار رفت مهشید اشتری و مریم صامت دو پیروزی ایران در این دیدار را رقم زدند. تیم های بلاروس و روسیه در مرحله نیمه نهایی با قرعه استراحت روبرو شدند.

 

در نخستین بازی نیمه نهایی تیم ایران الف مقابل روسیه به میدان رفت در اولین بازی محجوبه عمرانی 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد. در دومین دیدار ندا شهسواری بهترین بازیکن ایران مقابل حریف روسی به میدان رفت که با نتیجه 3 بر صفر مفلوب شد. در آخرین بازی فاطمه جمالی فر برای ایران به میدان رفت که با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. این بازی در پایان 3 بر صفر به سود روسیه به پایان رسید و تیم الف ایران از صعود به فینال بازماند.

 

در دیگر دیدار این مرحله تیم های قزاقستان و بلاروس مقابل هم قرار گرفتند، تیم بلاروس با نتیجه 3 بر 2 در این دیدار پیروز شد و در بازی فینال حریف تیم روسیه شد.

در دیدار فینال عصر امروز از ساعت 18:00 تیم های روسیه و بلاروس برای کسب عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر به میدان می روند. 

 

۲۹ دی ۱۳۹۳ ۰۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.