پایان رقابت های تیمی جام فجر؛ایران فاتح مسابقات تیمی فجر کاپ

پایان رقابت های تیمی جام فجر؛ایران فاتح مسابقات تیمی فجر کاپ
بازی فینال چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر عصر یکشنبه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد و تیم الف ایران با شکست ایران ب فاتح جام چهارم شد. تیم های امید ایران و کره جنوبی به مقام سوم مشترک رسیدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران در دیدار فینال چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام فجر تیم های ایران الف و ب مقابل هم قرار گرفتند. تیم ایران الف برای رسیدن به فینال در یک بازی حساس و دیدنی تیم کره را شکست داد و فینالیست شد. تیم ب ایران نیز در سمت دیگر جدول با پیروزی برابر تیم امیدهای ایران به فینال رسید.

 

این دیدار از ساعت 18 در آکادمی بین المللی تنیس روی میز آغاز شد. برای تیم الف ایران نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی بازی کردند. بازیکنان تیم ایران ب در این مسابقه محمدفرقدانی، مهران احدی و پوریا عمرانی بودند.  در این رقابت ها هدایت تیم ایران الف با کاظم مستحقی بود و هدایت ایران ب را محسن شیشه گرها بر عهده داشت.

 

بازی فینال با مسابقه بین نوشاد عالمیان و محمد فرقدانی آغاز شد. این بازی حساس و دیدنی به گیم پنجم کشیده شد که در پایان نوشاد عالمیان بود که توانست حریف خود را شکست دهد و اولین پیروزی را برای ایران الف رقم بزند. این بازی دقایقی به خاطر مصدومیت محمد فرقدانی متوقف شد.

 

در دومین دیدار نیما عالمیان مقابل مهران احدی قرار گرفت که این دیدار با برتری 3 بر یک نیما عالمیان به پایان رسید. سومین بازی بین پوریا عمرانی از ایران ب و افشین نوروزی برگزار شد افشین نوروزی گیم های اول و سوم را پیروز شد اما این پوریا عمرانی بود که با ارائه یک بازی دیدنی نتیجه گیم ها های چهارم و پنجم بازی را به سود خود رقم زد و مسابقه را 2 بر یک کرد.

 

نوشاد عالمیان و مهران احدی در بازی چهارم مقابل یکدیگر قرار گرفتند نوشاد عالمیان در گیم اول پیروز شد. در گیم های دوم و سوم مهران احدی باتجربه بالای خود مقابل نوشاد به پیروزی رسید. نوشاد عالمیان در گیم چهارم توانست با ارائه یک بازی حساب شده با نتیجه 11 بر 2 پیروز شود و بازی را به تساوی بکشاند.  در گیم پنجم نیز نوشاد عالمیان توانست مهران احدی را شکست دهد و سومین پیروزی ایران الف را کسب کند. با این پیروزی ایران الف قهرمان چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر شد و تیم ب ایران به مقام دوم رسید. تیم های امید ایران و کره جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

 

در بخش بانوان نیز تیم ایران با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال بازماند و دیدار فینال بین تیمهای روسیه و بلاروس برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳برصفر به سود تیم بلاروس به پایان رسید وروسیه دوم شد. تیمهای ملی قزاقستان و ایران الف به مقام سوم شترک رسیدند.

 

۲۹ دی ۱۳۹۳ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.