مسابقات جام جهانی هندبال ؛ شکست ایران برابرمقدونیه

مسابقات جام جهانی هندبال ؛  شکست ایران برابرمقدونیه
تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی هندبال مقابل مقدونیه، حریف قدرتمند اروپایی خود با نتیجه 33 بر 31 تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال ؛ تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی به میزبانی قطر نتیجه را با اختلاف اندکی واگذار کرد .

. ابتدای بازی با برتری تیم مقدونیه همراه بود اما بعد از گذشت چند دقیقه، بازیکنان ایران خود را پیدا کردند و حتی از حریف پیش هم افتادند اما در نهایت، نیمه نخست با نتیجه 19 بر 17 به سود مقدونیه به پایان رسید.در نیمه دوم با وجود عملکرد بی‌نظیر دروازه بانان ایران و حملات بی‌وفقه شاگردان ماچک اما همان اختلاف جزئی چند گل تا پایان بازی حفظ شد و در نهایت مقدونیه با نتیجه 33 بر 31 به پیروزی رسید.در پایان این دیدار کریل لازاروف از مقدونیه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.درمسابقات  همزمان از این گروه، تیم‌های تونس و کرواسی به مصاف هم رفتند که کرواسی با نتیجه 28 بر 25 به پیروزی رسید.پیش از این بازی، اسلوونی با نتیجه 34 بر 29 بلاروس را شکست داد و اسپانیا 29 بر 27 برزیل را از پیش رو برداشت.

بازی بعدی تیم ملی هندبال ایران، ساعت 19:30 روز دوشنبه مقابل کرواسی خواهد بود.

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.