اعلام آمادگی 8 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن دهه فجر

اعلام آمادگی 8 کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی  دوومیدانی داخل سالن دهه فجر
بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن 23 و 24 بهمن ماه سال جاری در دو بخش مردان و زنان در حالی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که تاکنون هشت تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، بیست و سومین دوره رقابت های بین المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران برگزار خواهد شد که تاکنون کشورهای، ترکمنستان، ازبکستان، کویت، عراق، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و سوریه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

این مسابقات به مدت 2 روز و با حضور قهرمانان و مدال آوران در دو بخش زنان و مردان در ورزشگاه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد که حضور بیش از هشت تیم برای نخستین بار نقطه عطفی در ورزش دوومیدانی ایران است.

دوومیدانی کاران در مواد، 60، 400، 800، هزار و سه هزار متر و 60 متر با مانع و پرش های ارتفاع، طول، سه گام و نیزه (ویژه مردان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه (مختص مردان)، پنجگانه (زنان) و 4 در 400 متر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به اعلام قبلی کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی، تیم های شرکت کننده کشورمان در این دوره از رقابت ها ترکیبی از نوجوانان و جوانان دوومیدانی کار در قالب تیم جوانان خواهند بود تا ضمن پشتوانه سازی برای تیم ملی، جوانان کشورمان رقابتی تدارکاتی و بین المللی را تجربه کنند.

 لازم به ذکر است کشورهای دعوت شده برای اعلام اسامی نفرات خود در بیست و سومین دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی داخل سالن، تا پایان دی ماه جاری فرصت خواهند داشت.

۲۴ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.