سرپرست تیم ملی والیبال خبر داد؛استقبال کشورهای اروپایی از دیدار دوستانه با ایران

سرپرست تیم ملی والیبال خبر داد؛استقبال کشورهای اروپایی از دیدار دوستانه با ایران
سرپرست تیم ملی والیبال از استقبال کشورهای اروپایی برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران در سال آینده خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی  کمیته مل یالمپیک  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر افزود: با هماهنگی اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال با هشت کشور اروپایی برای برگزاری اردوی مشترک و دیدار دوستانه در سال آینده و قبل از شروع لیگ جهانی مکاتبه کردیم، که تا کنون جواب های ارسال شده حکایت از استقبال آنان از این موضوع دارد.
وی با بیان اینکه کشورهای جمهوری چک، فنلاند، فرانسه، بلغارستان، اسلوونی، صربستان، آلمان و ایتالیا مد نظر فدارسیون برای برگزاری دیدار دوستانه بوده است، گفت: فنلاند و جمهوری چک که در گروه های سطح دو لیگ جهانی والیبال قرار دارند از بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم ایران استقبال کردند.
سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه برخی کشورها نیز مانند اتیالیا و صربستان تلفنی از این موضوع استقبال کردند اما مکاتبه در این مورد را منوط به نهایی شدن برنامه تیم های ملی والیبالشان دانسته اند، گفت: البته چون در ایام تعطیلات سال نو میلادی این مکاتبه ها انجام شده است، باید برای دریافت پاسخ نیز کمی به آنان برای برنامه ریزی فرصت دهیم.
وی با یادآوری ایامی که درخواست دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران مورد پذیرش کشورهای اروپایی قرار نمی گرفت، تصریح کرد: اگر هم با دیپلماسی فراوان موفق به موافقت کشوری می شدیم، یا با تیم های باشگاهی آنان و یا با تیم دوم و سوم آنان بازی می کردیم. اما در حال حاضر اینگونه نیست و کشورها با آغوش باز برای دیدار با ایران برخورد می کنند و این موضوع به دلیل رشد و پیشرفت والیبال ایران در چند سال اخیر است.
خوش خبر در ادامه درباره پاسخ کشورهای فرانسه و آلمان به مکاتبه فدراسیون والیبال ایران افزود: فرانسه جواب داده است که تیم ملی این کشور در زمان مورد نظر ایران در اردوی آمادگی خارج از فرانسه است و عملا اماکن مسابقه تدارکاتی با ایران را ندارد. آلمان نیز به دلیل انصراف از لیگ جهانی برنامه ای برای برگزاری دیدار دوستانه برای ملی پوشان خود ندارد.
وی تاکید کرد: به هر حال بعد از دریافت کلیه پاسخ ها با هماهنگی سرمربی تیم ملی برنامه بازی های تدارکاتی و اردوی تیم ملی در سال آینده مشخص خواهد شد.
اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در سه رویداد مهم سال 2015 از ابتدای سال آینده آغاز می شود.
لیگ جهانی والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا و جام جهانی والیبال در ژاپن سه رویداد مهم ملی پوشان والیبال در سال 2015 است.

۲۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.