از امروز در سالن شهید کبکانیان؛زارعیان کار خود را با تیم ملی جودو آغاز کرد

از امروز در سالن شهید کبکانیان؛زارعیان کار خود را با تیم ملی جودو آغاز کرد
جلسه معارفه مجید زارعیان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو برگزار شد تا زارعیان بطور رسمی و جدی تیم ملی بزرگسالان را از امروز زیر نظر گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  این جلسه با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون جودو در اولین تمرین تیم ملی عصر روز گذشته در سالن شهید کبکانیان انجام شد . پس از سخنان آرش میراسماعیلی که در خصوص شرایط تیم ملی و سختی های این تیم تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا مسائلی را مطرح کرد ، مجید زارعیان نیز برنامه های خود و شرایط حضور در اردو برای جودوکارارن تسریح کرد. زارعیان از جودوکاران خواست با جدیت بیشتری تمرین کرده و برای او نظم و انظباط بیش از هر موضوعی اهمیت دارد.
در این تمرین از میان نفرات جودوکار دعوت شده تنها 20 نفر حضور داشتند که زارعیان عنوان کرد با توجه به شرایط جوی برخی استانها و فاصله اندک مسابقات کشوری تا زمان آغاز اردو به جودوکارانی که موفق به حضور در اردو نشدند یک روز دیگر مهلت داد خود را به جمع سایر جودوکاران برسانند.
در کنار دو مربی کره ای زارعیان از حسین قمی ، حامد ملک محمدی و امیر شاطرزاده هم دعوت کرده بود که در اردو حضور داشته باشند و از جودوکاران خواست در جریان تمرینات از تجربیات این مربیان که مسابقات بزرگ جهانی و المپیک را تجربه کرده اند نهایت بهره را ببرند.
قابل ذکر است این مربیان به دلیل موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور با نظر سرمربی به صورت مقطعی در اردوها حاضر خواهند بود.
اردوی تیم ملی بزرگسالان به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا 2015  کویت  از امروز به صورت رسمی و با حضور 40 جودوکار دعوت شده زیر نظر زارعیان  آغاز  شد.


۲۳ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.