پیروزی فوتبال ایران با حمایت هواداران

پیروزی فوتبال ایران با حمایت هواداران
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درمورد حضور حامیان پرشور دیدار ایران مقابل بحرین به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی در وب سایت خود از حضور هواداران ایرانی در دیدار ایران مقابل بحرین نوشت: حدود 18.000 تماشاگر به ورزشگاه ملبورن آمدند و بعد از دیدن بازی با خوشحالی به خانه های خود بازگشتند.
پس از بازی میزبان رقابتهای جام ملتهای 2015 مقابل کویت که در شهر ملبورن انجام شد، حدود 17.712 تماشاچی شجاع برای دیدن بازی قهرمان سه دوره از رقابتهای جام ملتها مقابل بحرین به انتظار نشستند که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر ایرانیان همراه بود. گل های احسان حاج صفی و مسعود شجاعی باعث شد شادی و هیجان تماشاگران را دربرداشته باشد که دراین میان حامیان تیم ملی به پشتیبانی کارلوس کی روش پس از صعود درخشان ایران به رقابتهای جام ملتهای 1998 آسیا در مرحله مقدماتی درآمدند.
در همین راستا احسان حاج صفی پس از پیروزی مقابل گربه سیاه ایران گفت: ما توانستیم عملکرد بسیار خوبی را به اجرا درآوریم و این اولین تجربه پیروزی ما در اولین بازی این تورنمنت است. من به شخصه از این رویداد بسیار استقبال می کنم زیرا ما پیروزیمان را با حضور هواداران به دست آوردیم و آنها نیز بسیار خوشحال بودند.
گفتنی است با حضور کارلوس کی روش پرتغالی، تیمی که قهرمانی سه دوره از جام ملتهای آسیا را کسب کرده است شانس دوباره ای را دارد تا در استرالیا با شروع بازی های خوب بتواند لیاقت خود را در رنکینگ فیفا با عنوان تیم اول آسیا نشان دهد.
ایران این روند را از پنجشنبه در سیدنی برای شکست قطر ادامه خواهد داد. لازم به ذکر است که قطر در بازی قبلی خود مقابل امارات بازی را با نتیجه 4 بر یک واگذار کرده بود.
در ادامه متن کنفدراسیون فوتبال آسیا به نقل از آندرانیک تیموریان آمده است: ما بسیار از حضور حامیانمان در استادیوم لذت بردیم و با عملکردمان توانستیم آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم که در بازی مقابل قطر نیز بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.