مربی تیم ملی شنای معلولین: با حداکثر آمادگی راهی بازیهای آیواز می شویم

مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان گفت: شناگران ملی پوش جانباز معلول با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری رقابت های ایواز هندوستان تمرینات خود را به صورت فشرده دنبال می‌کنند.


 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مجید نوروزی افزود: شناگران تیم ملی جانبازان و معلولان از فروردین ماه سالجاری به طور جدی تمرین و آماده سازی برای حضور در رقابت های معلولان ویلچری و قطع عضوی جهان پرداخته اند و پس از اتمام هر اردوی آمادگی و بازگشت به استان های خود برنامه های منظم تمرینی مورد نظر مربیان را ادامه می دهند.
وی در خصوص چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان تصریح کرد: چهارمین اردوی آمادگی شناگران جهت شرکت در رقابت های آیواز هندوستان از جمعه‌ی گذشته در استخر مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و از مجموع 12 ورزشکار در سه اردوی پیشین 8 نفر انتخاب و به این اردو دعوت گردیده‌اند که تا روز جمعه 24 مهر ماه نیز تمرینات خود را در تهران دنبال خواهند نمود.
نوروزی یادآور شد: تیم ملی شنای جانبازان و معلولان تاکنون تجربه شرکت در رقابت های شنای بین المللی قهرمانی اروپا( 2003 چک اسلواکی)، مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه فسپیک (2006 مالزی) و رقابت های جهانی آیواز ( 2007 چین و تایپه)را داشته که در این مسابقات موفق به کسب مدال و مقام نیز بوده است.
مربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر سطح فنی تیم شنا را چگونه ارزیابی می کند، گفت: خوشبختانه شناگران تیم ملی از نظر روحی در آمادگی بسر می برند و تا این مرحله از نظر تکنیکی نیز بیش از 80 درصد آمادگی لازم را کسب کرده اند که انشاالله تا زمان اعزام به سطح رکودهای مطلوب خواهند رسید.
وی در خاتمه تأکید کرد: در ترکیب هشت نفره ی تیم ملی شنا هم از جوانان و هم از بزرگسالان استفاده کرده ایم و به کسب مدال‌های رنگارنگ و درخشش شناگران جانباز و معلول کشورمان در رقابت های آیواز امیدوار هستیم.

۲۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.