با انجام 117 بازی؛ دو برنز برای نمایندگان ایران؛شمشیرباز آرژانتینی قهرمان جام جهانی ایران شد

با انجام 117 بازی؛ دو برنز برای نمایندگان ایران؛شمشیرباز آرژانتینی قهرمان جام جهانی ایران شد
مسابقات شمشیربازی 2015 جام جهانی جوانان ایران در اسلحه سابر با قهرمانی نماینده آرژانتین به پایان رسید. دو نماینده ایران در این رقابت ها هم به عنوان مشترک سوم دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی،  مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان در اسلحه سابر  با حضور 20 بازیکن ایرانی و 16 بازیکن از آرژانتین و گرجستان (یک بازیکن)، اتریش و کلمبیا (2 بازیکن)، قطر و کویت (3 بازیکن) و عراق (6 بازیکن) به میزبانی ایران و در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
36 شمشیرباز شرکت کننده در این مسابقات در مجموع  برگزار کننده 90 دیدار درجدول مقدماتی و 27 دیدار در جدول حذفی بودند که نتیجه آن فینالیست شدن نمایندگانی از آرژانتین و کلمبیا بود.
"استفانو ایوان" از آرژانتین و "کارلوس کوریا ویلا" از کلمبیا برگزار کننده دیدار نهایی مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان ایران بودند که طی آن استفانو ایوان موفق شد با نتیجه 15 بر7 حریف خود را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست یابد.
همچنین بعد از شمشیربازان آرژانتین و کلمبیا که دررده های اول و دوم مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان قرار گرفتند، محمدجواد میرحسینی و محمد سازنجیان هم عنوان مشترک سومی را از آن خود کردند.

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.