رقابت 36 شمشیرباز ایرانی و خارجی در جام جهانی جوانان در تهران

رقابت 36 شمشیرباز ایرانی و خارجی در جام جهانی جوانان در تهران
مسابقات شمشیربازی 2015 جام جهانی جوانان در اسلحه سابر امروز شنبه با حضور نمایندگان 7 کشور خارجی همراه با ایران در تهران برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی جام جهانی جوانان در اسلحه سابر از جمله رویدادهای سالیانه فدراسیون بین المللی این رشته است که امتیاز به دست آمده توسط شرکت کنندگان در آن در رنکینگ جهانی آنها تاثیرگذار خواهد بود.
ایران همچون سال های گذشته امسال نیز برگزار کننده این رقابت هاست که با حضور نمایندگانی از هفت کشور خارجی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

آرژانتین و گرجستان (یک بازیکن)، اتریش و کلمبیا (2 بازیکن)، قطر و کویت (3 بازیکن) و عراق (6 بازیکن) کشورهایی هستند که شمشیربازان خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی جوانان راهی ایرا ن می کنند.

همچنین محمد حسین عابدینی، امیر احمد امینی، جمال الدین ایمری، سجاد فرمانی، محمدرضا غفوری، کوشا کریم، میثم لاهوت، محمدرضا لطیفی، محمدجواد میرحسینی، حمیدرضا محبی، مهدی مولایی، هادی نعیمی، میکائیل نازی، میرامین رضایی، علی صادقی، محمد سازنجیان، امیر حسین سازنجیان، احمدرضا شهمیری، علیرضا یزدی و نیما زاهدی 20 شمشیرباز جوان ایران هستند که در مسابقات جام جهانی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت یک روزه 20 شمشیرباز ایران و 16 شمشیرباز خارجی شرکت کننده در جام جهانی جوانان اسلحه سابر در سالن شهید افراسیابی برگزار خواهد شد.

روبنا نورالدین از تونس ناظر این مسابقات است.

۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.