پولادگر نسل طلایی تکواندو ایران در راه است

پولادگر نسل طلایی تکواندو ایران در راه است
سید محمد پولادگر در همایش تجلیل از برترین‌های تکواندوی مازندران در ساری اظهار کرد: نسل طلایی تکواندو ایران با درخشش ملی‌پوشان در راه است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی با اشاره به اینکه امسال سال پرفروغ تکواندو کشورمان بود، تصریح کرد: در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی تکواندوکاران موفق به مدال‌های متعدد و اهتزاز پرچم کشورمان شدند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با اشاره بعنوان قهرمانی تیم ملی نونهالان در رقابت‌های جهانی بیان داشت: تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار در نخستین دوره مسابقات جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.

پولادگر با بیان اینکه در افتخارات تکواندو کشور مازندران سهم به‌سزایی در موفقیت داشته است، افزود: در حال حاضر تکواندو مازندران زیر سایه مسئولان استانی و شهرستانی به درجه بالایی در تمامی رده‌های سنی رسیده است.

وی با اشاره به پشتوانه‌سازی تکواندو مازندران در رده سنی پایه ادامه داد: شاهد اتفاقات خوب در تکواندوی مازندران هستیم که همین پشتوانه‌سازی سبب اقتدار تکواندو مازندران در دو رده آقایان و بانوان شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه برای موفقیت تکواندو برنامه‌ریزهای خوبی صورت گرفته، اظهار کرد: کشف عاشورزاده‌ها یک برنامه‌ریزی معین بود که از رده‌های پایه با تلاش مربیان صورت پذیرفت.

پولادگر در خصوص درخشش و موفقیت عاشورزاده در مسابقات مختلف افزود: در حال حاضر فرزان عاشورزاده از نگاه کارشناسان خارجی به عنوان سونامی تکواندو جهان لقب گرفته است. برای حفظ شکوفایی و درخشش قهرمانان وظیفه مان را برای حمایت بیشتر از ملی‌پوشان سنگین‌تر می‌کند.

پولادگر در پایان با قدردانی از مسئولان از برگزاری این همایش گفت: با برگزاری اینگونه مراسم‌ها می‌توان انگیزه و روحیه قهرمانان را برای موفقیت و درخشش بیشتر بالاتر برد.
۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.