سرمربی تیم ملی جوانان خبر داد : 17 بازیکن کبدی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند

سرمربی تیم ملی جوانان خبر داد : 17 بازیکن کبدی به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند
محمد شعبانی سرمربی تیم ملی کبدی استاندارد جوانان ایران اسامی 17 بازیکن را برای اردوی جزیره قشم اعلام کرد .



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کبدی ، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران به منظور حضوری پر قدرت در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که بهمن ماه امسال در گرگان برگزار می شود از روز سه شنبه 16 دی ماه به مدت 10 روز در جزیره قشم برگزار خواهد شد .
محمد شعبانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران با اعلام این خبر به سایت فدراسیون گفت : پس از برگزاری نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی که با حضور 26 بازیکن در گرگان برگزار شد بازیکنان را در اختیار باشگاههای خود قرار دادیم تا در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کنند و پس از یک استراحت 5 روزه از بین 26 بازیکن اردوی اول 17 بازیکن به دومین اردوی تیم ملی فرا خواندیم تا در جزیزه قشم تمرینات مان را دنبال کنیم .
شعبانی در ادامه گفت : 40 روز تا زمان آغاز رقابت های کبدی قهرمانی جوانان آسیا در گرگان بیشتر فرصت نداریم و در این مدت تمرکز کادر فنی تیم ملی بر روی مسائل تاکتیکی و هماهنگی تیمی معطوف گردیده است .خوشبختانه بازیکنان به لحاظ آمادگی با توجه به اینکه در چند مرحله از رقابت های جوانان کشور و همچنین لیگ برتر حضور داشتند از شرایط مطلوبی برخوردارند و امیدواریم تا زمان شروع مسابقات بازیکنان حاضر در ادرو به آمادگی کامل برسند .
شعبانی در پایان گفت : براساس قوانین جهانی و آسیایی 12 بازیکن برای مسابقات انتخاب خواهند شد و نفراتی که عملکرد بهتری در تمرینات داشته باشند می توانند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند .
اسامی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بدین شرح است :
محمد ملاک ، رضا کتولی نژاد ، محسن مقصودلو جعفری ،حسین برزگری ، محمدرضا داودزاده ، علی قربانی ، جعفر عطیقی ، مهدی مقصودلو ، سید مهدی حسینی ، مجید مومنی ، پوریا شهرکی ، فرزاد رسایی کیا ، امین طهماسبی ، مرتضی کولیوند ، محمد بابا علی ، مهدی قوامی و سجاد قاسمی
 
۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.