بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن فجر برگزار می شود

بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی  داخل سالن فجر برگزار می شود
بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی داخل سالن دوومیدانی 23 و 24 بهمن ماه سال جاری به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به  گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، این رقابت ها هر ساله با حضور قهرمانان و مدال آوران در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود و تاکنون از سوی فدراسیون دوومیدانی ایران از  18 کشور کویت، هند، ارمنستان، آذربایجان، امارات، پاکستان، سوریه، قطر، بحرین، عمان، افغانستان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، گرجستان و ازبکستان برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی داخل سالن دهه فجر دعوت بعمل آمده است.

دوومیدانی کاران در مواد، 60، 400، 800، هزار، پنج هزار و سه هزار متر و 60 متر با مانع و پرش های ارتفاع، طول، سه گام و نیزه (ویژه مردان) و همچنین در مواد پرتاب وزنه، هفتگانه (مختص مردان)، پنجگانه (زنان) و 4 در 400 متر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به اعلام قبلی کمیته نوجوانان و جوانان فدراسیون دوومیدانی، در این دوره از رقابتها ترکیبی از نوجوانان و جوانان دوومیدانی کار در قالب تیم جوانان حضور خواهند داشت تا ضمن پشتوانه سازی برای تیم ملی، جوانان کشورمان رقابتی تدارکاتی را تجربه کنند.

اسامی کامل تیم های شرکت کننده پس از اعلام آمادگی کشورها مشخص خواهد شد.

۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.