توماس باخ: باید مظهر تغییری باشیم که می خواهیم در جهان ببینیم

توماس باخ: باید مظهر تغییری باشیم که می خواهیم در جهان ببینیم
رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) با اشاره به جمله معروف مهاتما گاندی می گوید که باید این کمیته مظهر تغییراتی باشد که قصد ایجاد آن را در جنبش المپیک دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ توماس باخ رئیس IOC که در هفته های پایانی سال 2014 میلادی موفق به گرفتن رأی اعتماد از اعضاء جنبش المپیک برای اجرای برنامه اصلاحی 2020 شد در مقاله ای به این تغییرات عظیم پرداخت.
باخ به جمله معروف مهاتما گاندی اشاره کرد که "باید مظهر تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید."
رئیس IOC در مقاله خود آورده است: "تغییرات همیشه سخت است. پذیرفتن این که به تغییرات نیاز دارید، سختترین قسمت کار است به خصوص زمانی که متشکل از گروهی 100 نفره شامل اعضاء مستقل و قدرتمندی از سراسر دنیا باشید که باید به یک عقیده پایبند شوند."
اعضاء کمیته ملی المپیک در نهایت با این تغییرات موافقت کردند و برنامه 2020 در آخرین ماه سال 2014 تصویب شد.
باخ دلیل این موفقیت را قدرت فعلی کمیته بین المللی المپیک بعد از 2 المپیک موفقیت آمیز 2012 و 2014 می داند. در حال حاضر کمیته بین المللی المپیک از نظر مالی دارای ثبات و استقلال است و بیش از 90 درصد درآمد خود را صرف ورزش و ورزشکاران می کند. به طور متوسط روزانه 3 میلیون دلار در سراسر دنیا به پیشرفت ورزش اختصاص می یابد.
رئیس IOC می گوید: "داشتن قدرت و سلامت یک مجموعه در ایجاد تغییرات حیاتی است. دنیا سریعتر از هر زمان دیگری تغییر می کند و به همین دلیل باید خود را با این تغییرات مطابقت دهیم تا دیگران ما را مجبور به این کار نکنند."

۱۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.