پیام "شیخ احمد" به مناسبت سال نو میلادی: آسیا باید به سیر تکاملی خود ادامه دهد

پیام "شیخ احمد" به مناسبت سال نو میلادی: آسیا باید به سیر تکاملی خود ادامه دهد
رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) در پیامی که به مناسبت آغاز سال 2015 میلادی منتشر کرد، هشدار داد که قاره آسیا باید از رضایت به وضعیت فعلی دوری کرده و " برای توسعه و ارتقاء جنبش المپیک رو به جلو حرکت کند."

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در پیام سال جدید میلادی تاکید کرد که قاره آسیا نباید راحت نشسته و به موفقیت های سال 2014 بسنده کند.
شیخ احمد گفت: " پشت هر ورزشکار موفقی یک تیم حمایتی مثل کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی آسیایی و بین المللی وجود دارد که شرایط را برای آن ورزشکار مهیا می کنند. در آسیا هم کار برای راهیابی ورزشکاران قاره به سکوهای المپیک 2016 ریو آغاز شده است و در تابستان پیش رو به اوج خود می رسد."
وی با اشاره به میزبانی های کشورهای آسیایی در رویدادهای المپیکی مثل المپیک زمستانی و تابستانی 2018 و 2020 گفت:" این موضوع نشان دهنده تاثیر و شهرت آسیا در جنبش المپیک است. اجازه دهید که براساس این موفقیت در سال 2015 پیش رویم و وحدت و اتحاد خود را در قاره حفظ کنیم."
گفتنی است دو رویداد آسیایی یعنی بازی های آسیایی اینچئون و بازی های ساحلی پوکت مهمترین اتفاقات ورزشی آسیا در سال 2014 میلادی بود.

۱۳ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.