با حضور مهندس هاشمی برگزار شد ؛افتتاحیه اولین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی ویژه خبرنگاران ورزشی

با حضور مهندس هاشمی برگزار شد ؛افتتاحیه اولین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی ویژه خبرنگاران ورزشی
افتتاحیه اولین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی ویژه خبرنگاران امروز صبح با حضور نمایندگان رسانه های مختلف در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛  کمیته ملی المپیک جهت بالابردن سطح آگاهی و اشراف خبرنگاران این حوزه در خصوص فعالیتهای نهادهای بین المللی ورزش همچون کمیته بین المللی المپیک، شورای المپیک آسیا و همچنین مفاهیم اصلی منشور المپیک ،مبانی جنبش المپیک , سازماندهی اعزام به بازیهای المپیک و آموزش و فرهنگ المپیک و ....اقدام به برپایی اولین دوره مدیریت  پیشرفته ورزشی ویژه خبرنگاران این حوزه  نمود که افتتاحیه آن امروز صبح با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار گردید .
 در ابتدای این مراسم ناهید کریمی مدیر بخش آموزش کمیته ملی المپیک در خصوص این دوره ها که زیر نظر واحد همبستگی  کمیته بین المللی المپیک (os) به عنوان یکی از کمیته های فعال IOC  می باشد  ، توضیحاتی داد  و در ادامه  افزود : هر کمیته المپیک می تواند در هر سال میلادی 3 دوره مدیریت پیشرفته برگزار نماید که 2 دوره آن  برای مدیران ارشد فدراسیونها و پرسنل کمیته ملی المپیک برگزار گردید و سومین دوره آن با پیشنهاد مهندس هاشمی به خبرنگاران حوزه ورزش اختصاص داده شده است .
وی ابراز امیدواری کرد که حاضرین در این دوره بتوانند با بهره مندی از مباحث مطرح شده که سر فصل های  آن بر اساس دستور العمل کمیته همبستگی المپیک تدوین شده با آگاهی بیشتر به رسالت اطلاع رسانی در این حوزه اقدام نمایند .
در ادامه این مراسم مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز با خوش آمد گویی به اصحاب رسانه که در این دوره حضور داشتند به نقش موثر خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی  و همچنین کمکهای شایان آنان در کسب موفقیتهای این حوزه اشاره و افزود : حضور موثر رسانه ها در عرصه ورزش و همچنین انعکاس فعالیتهای صورت گرفته مسئولین را دلگرم می کند و نقد های سازنده  و دلسوزانه آنها  نیز می تواند بعنوان نقشه راه  در اختیار مدیران قرار گیرد.
هاشمی  در ادامه از پوشش خوب خبری رسانه های ورزشی در سه رویداد  المپیک نوجوانان نانجینگ ، بازیهای آسیایی اینچئون و بازیهای ساحلی پوکت  تشکر و قدردانی کرد و افزود: در راستای تلاش های شما عزیزان و به منظور جبران زحمات صورت گرفته  این کمترین کاری بود که کمیته ملی المپیک می توانست انجام دهد که امیدوارم  این دوره با سرفصل های خوبی که در آن گنجانده شده و مباحث کلیدی و کاربردی که در خصوص المپیک و فعالیت های آن ارائه می شود زمینه را برای  فعالیت حرفه ای شما عزیزان فراهم آورد.
وی در ادامه گفت: نگاه مجموعه کمیته ملی المپیک به رسانه و فعالان حاضر در این حوزه همیشه حمایتی بوده و این ظرفیت را برای خود فرصت دانسته و می دانیم تا تهدید. امیدوارم نهایت استفاده را از این کلاسها ببرید.
هاشمی در پایان اظهار داشت: این آخرین کلاسی است که در سال میلادی 2014 می توانستیم برگزار کنیم که تصمیم گرفتیم آنرا به خبرنگاران ورزشی اختصاص دهیم. با توجه به محدودیت در تعداد گواهینامه هایی که از سوی کمیته بین المللی المپیک و با امضای خود توماس باخ ارسال می شود نمی توانستیم تعداد افراد بیشتری را دعوت کنیم اما این قول را به سایر رسانه ها می دهم که در سال "آینده نیز انشاله 1 کلاس مختص خبرنگازان ورزشی داشته باشیم.
گفتنی است این دوره به مدت 4 روز با حضور نمایندگان رسانه های ورزشی در آکادمی ملی المپیک برپا می باشد .

۸ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.